Άδωνις Γεωργιάδης: Το «καλάθι του νοικοκυριού» “πιέζει” τις τιμές προς τα κάτω
Δίνεται ώθηση στις βιομηχανίες να προβούν σε μειώσεις
Δύο καταστήματα των αλυσίδων σούπερ μάρκετ «Market In» και «Μασούτης» εμπιστεύτηκε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης με αφορμή το νέο «καλάθι του νοικοκυριού» που ανακοινώθηκε εχθές Τετάρτη. Οι συγκεκριμένες αλυσίδες κατέγραψαν τη μεγαλύτερη μείωση στις τιμές των προϊόντων που περιλαμβάνονται στην πρωτοβουλία, την εβδομάδα που μας πέρασε.
Κατά την επίσκεψή του στην αλυσίδα «Market In», ο κύριος Γεωργιάδης δήλωσε (on camera):
Άδωνις Γεωργιάδης:
«Βγαίνουν και φωνάζουν “αυξήσεις, αυξήσεις, αυξήσεις”. Ελάτε στα σούπερ μάρκετ μόνοι σας και δείτε με τα μάτια σας τα προϊόντα στο Καλάθι. Οι τιμές είναι όλες ίδιες και λίγες προς τα κάτω. Το «Καλάθι του Νοικοκυριού» λειτουργεί και είναι φτιαγμένο για όλους μας για να κερδίζουμε χρήματα. Χρησιμοποιείστε τις αγορές σας έξυπνα για να ωθήσετε και τις υπόλοιπες βιομηχανίες να πάνε γρηγορότερα σε μειώσεις. Μειώσεις τιμών θα έρθουν τις επόμενες εβδομάδες, ήδη κάποιες έρχονται, αλλά αν στραφούμε όλοι γρηγορότερα προς το καλάθι, θα έρθουν μεγαλύτερες και γρηγορότερα. Σήμερα βρήκα γάλα ιδιωτικής ετικέτας 1,09. Θυμίζω ότι το γάλα ιδιωτικής ετικέτας την πρώτη εβδομάδα, πριν δηλαδή από 13 εβδομάδες το χαμηλότερο είχε 1,12, τώρα έχει 1,09. Βρήκαμε επώνυμο κοτόπουλο επώνυμο 2,95. Αυτό δεν υπήρχε πέρσι. Κάντε έξυπνες αγορές από το Καλάθι και όλα θα πάνε καλά».
Εκπρόσωπος της αλυσίδας “Market In”:
«Το μέτρο υπάρχει, λειτουργεί και βοηθάει πολύ τον κόσμο. Οι τιμές είναι σταθερές, είναι προσιτές και ο ανταγωνισμός λειτουργεί. Αναγκαστικά και οι άλλες εταιρείες αρχίζουν και συγκρατούν τις τιμές τους. Και πάντα υπάρχει η επιλογή στον πελάτη να πάρει αυτό που μπορεί, εκεί που φτάνει η τσέπη του».
Δημοσιογράφος: Δηλαδή, εσείς τι προτείνετε στους καταναλωτές; Να κοιτάνε το καλάθι και να πηγαίνουν από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ;
Άδωνις Γεωργιάδης:
«Πρώτα απ’ όλα δεν χρειάζεται να πηγαίνετε από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ. Έχετε στο κινητό σας τηλέφωνο τον «e-Καταναλωτής», βλέπετε τα προϊόντα που θέλετε να πάρετε, βλέπετε ποιο σούπερ μάρκετ σας συμφέρει και πηγαίνετε και τα αγοράζετε.
Δημοσιογράφος: Θα πηγαίνει σε δύο σούπερ μάρκετ, θα παίρνει δύο προϊόντα από το ένα καλάθι και δύο προϊόντα από το άλλο;
Άδωνις Γεωργιάδης:
«Δεν χρειάζεται να πάρει δύο από το άλλο, γιατί πια οι αλυσίδες έχουν έρθει πολύ κοντά μεταξύ τους. Και οι τιμές είναι πολύ κοντά. Ο ανταγωνισμός δουλεύει».
Κατά την επίσκεψή του στην αλυσίδα «Μασούτης», ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε:
Άδωνις Γεωργιάδης:
«Όπως βλέπετε το «Καλάθι του Νοικοκυριού» δουλεύει. Είμαστε στην 13η εβδομάδα, σε ένα από τα καταστήματα «Μασούτης» που είχαμε έρθει την 1η εβδομάδα. Δηλαδή έχουν περάσει 13 εβδομάδες. Και βλέπουμε μακαρόνια, γάλα, ζάχαρη, κοτόπουλο σχεδόν στις ίδιες τιμές. Μακαρόνι 0,62, ίδια τιμή. Η ζάχαρη ανέβηκε 5 λεπτά. Το κοτόπουλο ήταν 2,59 την πρώτη φορά που ήρθαμε, τώρα είναι 2,95. Το Καλάθι δουλεύει. Να προτιμάτε το Καλάθι για να κερδίζετε λεφτά και να ωθούμε την αγορά να πηγαίνουν οι τιμές προς τα κάτω. Είμαστε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο. Εάν φερθούμε έξυπνα και ενισχύσουμε τις αγορές μας από το καλάθι, θα πιέσουμε να πάνε οι τιμές γρηγορότερα προς τα κάτω. Είναι στο χέρι μας. Βοηθήστε μας να κάνουμε τη δουλειά μας και να κερδίσουμε όλοι μαζί χρήματα. Να θυμάστε, το Καλάθι δουλεύει».
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις