Χαλβάς και ταχίνι ταξιδεύουν σε 52 χώρες στον κόσμο

Περισσότερες από τις μισές πωλήσεις της Αφοί Χαΐτογλου, γνωστής με brand «Μακεδονικός Χαλβάς» προέρχονται από τις εξαγωγές, με τα προϊόντα της να ταξιδεύουν σε 52 χώρες στον κόσμο.

«Το 2024 είχαμε καινούργιο ιστορικό ρεκόρ εξαγωγών στα 52 εκατ. ευρώ, πάνω το μισό των πωλήσεων για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Αυτή τη στιγμή, μετά από πολύ μεγάλη και συντονισμένη προσπάθεια, η καλύτερη αγορά μας είναι η Αμερική που αποτελεί το 45% των εξαγωγών. Επίσης πολύ δυνατή αγορά είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς, η Γερμανία και η Πολωνία» σημείωσε ο κ. Λευτέρης Χαΐτογλου marketing director της εταιρείας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης.

Νούμερο ένα προϊόν της εταιρείας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό αποτελεί το ταχίνι και ακολουθεί ο χαλβάς.

Παράλληλα με το λανσάρισμα τα τελευταία χρόνια καινοτόμων προϊόντων, όπως οι μπάρες χαλβά σε διάφορες γεύσεις, που αποτελούν ουσιαστικά ένα υγιεινό σνακ και προτιμώνται από ανθρώπους που είτε αθλούνται, είτε προσέχουν τη διατροφή τους, η εταιρεία έχει επιτύχει να διευρύνει την περίοδο κατανάλωσης και εκτός της Σαρακοστής.  Νέο προϊόν που μόλις λάνσαρε η εταιρεία λίγο πριν από την έναρξη της Σαρακοστής  αποτελεί το ταχίνι ολικής άλεσης με σοκολάτα υγείας. 

Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας το 2024 διαμορφώθηκαν λίγο κάτω από τα 100 εκατ. ευρώ, στα ίδια επίπεδα με το 2023 ενώ για το 2025, εκτιμάται πως θα αυξηθούν κατά 5-6% φτάνοντας στα 106 εκατ. ευρώ. Οι «πιέσεις» στο κόστος παραγωγής το προηγούμενο έτος αφορούσαν στις περισσότερες πρώτες ύλες και τα υλικά συσκευασίας καθώς και για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα και στην ενέργεια, σύμφωνα με τον κ. Χαΐτογλου. Κάτι που σε ό,τι αφορά το κακάο αλλά και σε ορισμένους ξηρούς καρπούς συνεχίζεται.

Νίκος Χαΐτογλου, Διευθύνων Σύμβουλος, Λήδα Παπάζογλου, Marketing Manager, Μανώλης Παυλίδης, Εμπορικός Διευθυντής

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις