Τι δήλωσαν στο foodlife.gr στελέχη του λιανεμπορίου. Από ποιους παράγοντες θα εξαρτηθεί η αύξηση των πωλήσεων στα εμπορικά καταστήματα

Στον Τουρισμό έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους χονδρέμποροι και λιανέμποροι, προκειμένου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους επόμενους μήνες.

Στελέχη από αλυσίδες σούπερ μάρκετ και εμπορικά καταστήματα ευελπιστούν ότι οι εκτιμήσεις για νέο ρεκόρ στον τουρισμό θα επιβεβαιωθούν και η εισαγόμενη αγοραστική κίνηση θα τονώσει την ελληνική αγορά, η οποία σε πολλούς κλάδους καταγράφεται στασιμότητα ή οριακή ανάπτυξη που στις περισσότερες περιπτώσεις οφείλεται στον πληθωρισμό.

Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας

Ήδη στις δημοφιλείς τουριστικές της χώρας όπως είναι στην Κρήτη, στα Δωδεκάνησα, στις Κυκλάδες, στα νησιά  του Ιουνίου, στην Χαλκιδική αλλά και σε πολλές ακόμη περιοχές της νησιωτικής αλλά και της ηπειρωτικής Ελλάδας οι πτήσεις τσάρτερς προσγειώνονται η μία μετά την άλλη, με τουρίστες απ’ όλον τον κόσμο να επισκέπτονται μαζικά εδώ και αρκετές εβδομάδες την χώρα μας.

Τι δηλώνουν στο foodlife.gr στελέχη του λιανεμπορίου 

Στελέχη της αγοράς που μίλησαν στον foodlife.gr  δηλώνουν συγκρατημένοι αισιόδοξοι, τονίζοντας ότι είναι προς την θετική κατεύθυνση ότι αναμένεται και φέτος να καταγραφούν σημαντικές επιδόσεις στις τουριστικές αφίξεις, σημειώνοντας ωστόσο ότι το μεγάλο ζητούμενο δεν είναι τόσο ο αριθμός των τουριστών που θα επισκεφθούν την χώρα μας, αλλά τα χρήματα που θα ξοδέψουν, προσθέτοντας ότι λόγω της γενικευμένης ακρίβειας στα τρόφιμα, δεν αναμένουν να δαπανήσουν σημαντικά ποσά για αγορές οι Έλληνες ταξιδιώτες.

Είναι σημαντικό για εμάς -και ως χώρα αλλά και ως έμποροι- να αξιοποιηθεί η αθρόα εισαγωγή τουριστών και να χτίστεί πάνω στην σωστή εξυπηρέτηση και την προσφορά ανταγωνιστικών τιμών και προσεγμένων προϊόντων.

Ο Τουρισμός μπορεί να αποτελέσει «σωσίβιο» για αρκετές εμπορικές επιχειρήσεις το επόμενο διάστημα και κυρίως αυτές που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές. Σύμφωνα, πάντα με παράγοντες της αγοράς, εκτιμάται ότι τους επόμενους μήνες αρκετά εμπορικά καταστήματα θα σημειώσουν καλύτερες πωλήσεις σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο εξαιτίας των καλών επιδόσεων του Τουρισμού.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις