Αντίστροφη μέτρηση για τις χειμερινές εκπτώσεις – «Ποδαρικό» με προσφορές
Ήδη αρκετές μεγάλες αλυσίδες έχουν μπει στη μάχη των προσφορών
Στις χειμερινές εκπτώσεις που ξεκινούν τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου, στρέφεται το «βλέμμα» του εμπορικού κόσμου μετά το τέλος της εορταστικής περιόδου.
Ήδη πάντως αρκετές επιχειρήσεις που διαθέτουν online καταστήματα – και κυρίως οι μεγάλες αλυσίδες, ένδυσης -υπόδησης, αθλητικών που παραδοσιακά πρωταγωνιστούν στις αγορές των καταναλωτών – έχουν μπει στη «μάχη» των προσφορών προκειμένου να κρατήσουν το θετικό momentum της αγοραστικής κίνησης των γιορτών. Οι προσφορές που γίνονται έως την επίσημη έναρξη της εκπτωτικής περιόδου αφορούν πάντως σε επιλεγμένα προϊόντα, αποτελώντας ουσιαστικά μία «προθέρμανση» για την αγορά.
«Η χειμερινή εκπτωτική περίοδος ξεκινά τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου και οι εμπορικές επιχειρήσεις της Αθήνας εύχονται να συνεχίσει η κινητικότητα που έδειξε η αγορά κατά την εορταστική περίοδο. Είναι γεγονός ότι ο δείκτης επισκεψιμότητας στις αγορές την φετινή εορταστική περίοδο ήταν ικανοποιητικός, αλλά βέβαια το χαμηλότερο διαθέσιμο οικογενειακό εισόδημα κατέβασε τον μέσο όρο τιμής των προϊόντων που διατέθηκαν» σημείωσε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης προσθέτοντας:
«Σε συνέχεια αυτού του αναλογικά σχετικά καλού κλίματος, είναι ευκαιρία αυτή την εκπτωτική περίοδο τα καταστήματα να ρευστοποιήσουν τα αποθέματά τους και η στιγμή που οι καταναλωτές γνωρίζουν καλά ότι θα βρουν πολύ μεγάλες εκπτώσεις ώστε να καλύψουν αρκετές ανάγκες, που λόγω οικονομικής αδυναμίας δεν μπορούσαν να το κάνουν έως σήμερα».
Σε ό,τι αφορά την αγοραστική κίνηση των γιορτών, αποτιμάται συνολικά ως θετική, με τον πρόεδρο του ΕΒΕΠ, Βασίλη Κορκίδη να επισημαίνει πως η πρώτη εκτίμηση δείχνει μια μεσοσταθμική άνοδο του κύκλου εργασιών στο λιανεμπόριο, της τάξεως του +6% σε σχέση με πέρσι και ο τζίρος του Δεκεμβρίου ξεπέρασε τον πήχη των 4 δισ. ευρώ.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις