ΑΒ Βασιλόπουλος: Καινοτομία και βιωσιμότητα στο επίκεντρο του σύγχρονου καταναλωτή

Στις νέες καταναλωτικές τάσεις που διαμορφώνουν το λιανικό εμπόριο αναφέρθηκε ο Ανδρέας Συμεώνογλου, Senior Vice President Commerce & Marketing της ΑΒ Βασιλόπουλος, στο 15ο Food Retail Conference
Το οργανωμένο λιανεμπόριο εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, σύμφωνα με τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες, τη ψηφιακή μετάβαση και το στοίχημα της βιωσιμότητας. Οι επιχειρήσεις του κλάδου προσαρμόζονται σε αυτό το νέο τοπίο, αξιοποιώντας την καινοτομία και επενδύοντας στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας.
Στις νέες καταναλωτικές τάσεις που διαμορφώνουν το λιανικό εμπόριο, αλλά και στις ευκαιρίες που αναδύονται, αναφέρθηκε ο Ανδρέας Συμεώνογλου, Senior Vice President Commerce & Marketing της ΑΒ Βασιλόπουλος, στο 15ο Food Retail Conference.
«Ο σύγχρονος καταναλωτής έχει περισσότερη πρόσβαση σε πληροφορίες, συγκρίνει προϊόντα και τιμές και επιλέγει εκείνα που του προσφέρουν τη μεγαλύτερη αξία. Δεν αναζητά απαραίτητα το φθηνότερο προϊόν, αλλά εκείνο που του προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Η αγοραστική εμπειρία εξελίσσεται μέσω του omnichannel shopping. Οι καταναλωτές συνδυάζουν τις φυσικές και ψηφιακές αγορές, αξιοποιώντας τα προγράμματα επιβράβευσης και τις online υπηρεσίες για μια πιο εξατομικευμένη και ολοκληρωμένη εμπειρία. Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, επενδύουμε συστηματικά στην omnichannel εμπειρία, βελτιώνοντας την αλληλεπίδραση των πελατών μας με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας», σημείωσε σχετικά ο κ. Συμεώνογλου.
Η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας
Στην ίδια κατεύθυνση, η ιδιωτική ετικέτα έχει αναδειχθεί ως μία από τις πιο δυναμικές και αναπτυσσόμενες τάσεις στην αγορά. Η ΑΒ Βασιλόπουλος διευρύνει διαρκώς το χαρτοφυλάκιο της συγκεκριμένης κατηγορίας, ενισχύοντας παράλληλα την εγχώρια παραγωγή. Με 3.000 κωδικούς ήδη διαθέσιμους στην αγορά, στόχος της εταιρείας είναι να κυκλοφορήσει ακόμη 450 νέα προϊόντα και 1.000 νέους κωδικούς μέχρι το 2027.
Αναφερόμενος στον σύγχρονο καταναλωτή και τις νέες τάσεις, ο κ. Συμεώνογλου τόνισε την αυξανόμενη ζήτηση για βιώσιμα προϊόντα και υπηρεσίες, όπως καταδεικνύουν και πρόσφατες έρευνες, η οποία ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να υιοθετήσουν καινοτόμες λύσεις και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς.αμικές και αναπτυσσόμενες τάσεις στην αγορά. Η ΑΒ Βασιλόπουλος διευρύνει διαρκώς το χαρτοφυλάκιο της συγκεκριμένης κατηγορίας, ενισχύοντας παράλληλα την εγχώρια παραγωγή. Με 3.000 κωδικούς ήδη διαθέσιμους στην αγορά, στόχος της εταιρείας είναι να κυκλοφορήσει ακόμη 450 νέα προϊόντα και 1.000 νέους κωδικούς μέχρι το 2027.
Επιπλέον, υπογράμμισε ότι η ανάπτυξη του e-commerce και η ανάγκη για ταχύτατες παραδόσεις ανοίγουν νέους δρόμους για τις επιχειρήσεις. Το ψηφιακό οικοσύστημα μπορεί να προσφέρει μια τεράστια ευκαιρία για τη δημιουργία ενός πιο συνδεδεμένου και δυναμικού μοντέλου πωλήσεων που ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή.
Ο κλάδος καλείται να ισορροπήσει μεταξύ της τεχνολογικής προόδου και των αυξανόμενων προσδοκιών των καταναλωτών. Με σταθερή προσήλωση στην καινοτομία, η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα, που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις