ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στη Χερσόνησο Κρήτης εμπλουτισμένο με τοπικά εκλεκτά προϊόντα
Στο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος της Χερσονήσου μπορεί να βρει κανείς μια διευρυμένη σειρά τοπικά παραγόμενων προϊόντων
Το νέο διώροφο κατάστημα στη Χερσόνησο Ηρακλείου στην Κρήτη εγκαινίασε η ΑΒ Βασιλόπουλος, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών για υψηλή ποιότητα, ποικιλία και άριστη εξυπηρέτηση.
Το νέο κατάστημα, έκτασης 1.100 τ.μ., που είναι το πρώτο στον Δήμο Χερσονήσου, βρίσκεται στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 17 και διαθέτει τμήματα, όπως το οπωροπωλείο, το τμήμα τυριών – αλλαντικών, φούρνο, κάβα, τυποποιημένα τρόφιμα, καλλυντικά και απορρυπαντικά, με μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
Η στήριξη της εγχώριας παραγωγής και των τοπικών κοινωνιών είναι κύριο μέλημα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Στο νέο της κατάστημα, εκτός των προϊόντων που διαθέτει, ευρέως, παρέχει προϊόντα περισσότερων από 60 τοπικών παραγωγών, προσφέροντας «τα καλύτερα» που βγάζει ο τόπος.
Έτσι, στο κατάστημα της Χερσονήσου μπορεί να βρει κανείς μια διευρυμένη σειρά τοπικά παραγόμενων προϊόντων (περισσότεροι από 350 κωδικοί), όπως φρούτα, λαχανικά, προϊόντα κρεοπωλείου, τυροκομικά, γαλακτοκομικά, αλλαντικά, κατεψυγμένα, κρασιά, αναψυκτικά, νερό, μπίρες, μέλι, αρτοποιήματα, καφέδες και αφεψήματα.
Βασικός στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή, προχωρώντας σε μείωση τιμών σε επιπλέον 3.000 προϊόντα καθημερινής χρήσης, ενώ παρέχει εγγύηση χαμηλής τιμής σε 1.000 από αυτά, για πολλαπλές κατηγορίες προϊόντων. Συγκεκριμένα, όσοι επισκεφθούν το κατάστημα, θα έχουν όφελος 10% επί της αξίας των αγορών τους και αποκλειστικές προσφορές, όπως 20% σε όλα τα φρούτα και τα λαχανικά, 25% σε όλα τα κρητικά τυριά και τα αλλαντικά και 15% στο συσκευασμένο μοσχαρίσιο κρέας και το χοιρινό (Krivek), από τις 24 Απριλίου έως και τις 4 Μαΐου, ενώ, 20% όφελος θα υπάρχει σε όλα τα κρασιά και τους αφρώδεις οίνους, με εξαίρεση τις σαμπάνιες, από τις 24 Απριλίου έως και την 1 η Μαΐου.
Το κατάστημα διαθέτει, επίσης, συνολικά, έξι ταμεία, εκ των οποίων τα τρία είναι αυτόματα για γρήγορη και εύκολη ολοκλήρωση των αγορών, εξυπηρετώντας στον βέλτιστο βαθμό τους πελάτες, ενώ κατά τη διάρκεια των εγκαινίων, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν εκλεκτά τοπικά εδέσματα.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις