Σχεδιάζει την είσοδο στο quick commerce το πρώτο εξάμηνο του έτους και στο e commerce στο δεύτερο εξάμηνο

Την ανάπτυξή του δικτύου Carrefour συνεχίζει η Retail & More, θυγατρική του Ομίλου AVE, η οποία από το 2022 και την «επιστροφή» του σήματος του γαλλικού κολοσσού στην Ελλάδα, λειτουργεί ήδη 41 καταστήματα εκ των οποίων τα 15 εταιρικά.
Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποίησε η ΑVE, o Όμιλος, μέσω της θυγατρικής Retail & More A.E, για το 2024 σχεδιάζει την λειτουργική ενσωμάτωση των καταστημάτων economy και το rebranding σε Carrefour express στο πρώτο τετράμηνο του έτους προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία της και το brand awareness στην Αττική.
Παράλληλα συνεχίζει την ανάπτυξη δικτύου νέων καταστημάτων εταιρικών και franchise με στόχο 30 νέα καταστήματα έτσι ώστε το δίκτυο να υπερβαίνει τα 70 καταστήματα στο τέλος του έτους.  Σημειώνεται ότι τον Φεβρουάριο του 2024 η εταιρεία εξαγόρασε το ιστορικό κατάστημα της ΠΗΓΗ στο Παγκράτι και θα το μετατρέψει σε Carrefour market. Στόχος της ακόμη είναι να λανσάρει το πρώτο Pilot store Carrefour Bio στο 4ο τρίμηνο του έτους.
Επιπλέον υλοποιώντας το πλάνο ανάπτυξης των stores concepts και formats της Carrefour, σχεδιάζει την είσοδο στο quick commerce το πρώτο εξάμηνο του έτους και στο e commerce στο δεύτερο εξάμηνο, εγκαινιάζοντας την omni channel στρατηγική της Carrefour.
Η διοίκηση του Ομίλου εξετάζει ακόμη, όπως επισημαίνεται,  διάφορες ευκαιρίες εξαγορών που παρουσιάζονται.

Η ανάπτυξη στη Βουλγαρία και η εξαγωγική δραστηριότητα

Όσον αφορά στη Βουλγαρία, τα πλανά περιλαμβάνουν το Rebranding των 22 καταστημάτων Parkmart και
Aldo έως τον Σεπτέμβριο. Υπενθυμίζεται ότι τον Μάρτιο εγκαινιάστηκαν 2 Carrefour market σε Σόφια και ένα Carrefour express σε Βάρνα. Το πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει εταιρικά και franchise καταστήματα. Σε αυτό το πλαίσιο και για την ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας σχεδιάζεται η δημιουργία τουλάχιστον 4 εταιρικών flagship καταστημάτων σε Σόφια και Plovdiv. Επίσης εξετάζεται η δυνατότητα μιας τουλάχιστον εξαγοράς τοπικής αλυσίδας για την ενίσχυση του δίκτυο της.
Ταυτόχρονα υπό συζήτηση είναι η έναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας με πρώτες χώρες στόχο την Κύπρο και την
Βουλγαρία.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις