Έκθεση τροφίμων στο Παρίσι: Ποια ελληνικά προϊόντα κέρδισαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών
Η καινοτόμα και πολυβραβευμένη σειρά προϊόντων Ελαιοπουλάκι® – OliVchicken® κέντρισε για ακόμη μια φορά το ενδιαφέρον των επισκεπτών
Με μεγάλο αριθμό διεθνών επισκεπτών και πολύ θετικά σχόλια για τη γεύση και την ποιότητα των προϊόντων της, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της Αγγελάκης ΑΕ στην έκθεση SIAL Paris 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 19 μέχρι τις 23 Οκτωβρίου, στο Παρίσι.
Η φετινή έκθεση γιόρτασε 60 χρόνια παγκόσμιας καινοτομίας και αριστείας στον κλάδο των τροφίμων και σημείωσε ρεκόρ συμμετοχών, φιλοξενώντας πάνω από 7.500 εκθέτες και 285.000 επισκέπτες από περίπου 130 χώρες. Το περίπτερο της Αγγελάκης αποτέλεσε για άλλη μια χρονιά σημείο συνάντησης και εποικοδομητικών συζητήσεων για επισκέπτες από 20 χώρες του κόσμου και κυρίως από την Κεντρική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία, αγορές που αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για το εξαγωγικό πλάνο της εταιρείας.
Η καινοτόμα και πολυβραβευμένη σειρά προϊόντων Ελαιοπουλάκι® – OliVchicken® κέντρισε για ακόμη μια φορά το ενδιαφέρον των επισκεπτών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία, μέσα από γευστικές δοκιμές, να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι την ιδιαίτερη γεύση, την πλούσια διατροφική αξία και τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων.
Με την παρουσία της στην έκθεση, η Αγγελάκης είχε διττό στόχο: να ενισχύσει την εξωστρέφεια της στην παγκόσμια αγορά των τροφίμων και παράλληλα να αναπτύξει νέες επαφές με υφιστάμενους και δυνητικούς συνεργάτες, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της σε περισσότερες αγορές.
Η Εμπορική Διευθύντρια της Αγγελάκης ΑΕ, Έλενα Καραγιάννη, σχολίασε «Η SIAL PARIS προωθεί την καινοτομία και τη διαφοροποίηση, συγκεντρώνοντας τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στον χώρο των τροφίμων. Η φετινή συμμετοχή μας στην έκθεση, για τρίτη διαδοχική φορά, αποτελεί συνέχεια της επιτυχημένης παρουσίας μας στην Anuga, τη Gulfood και τη Food Expo, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής μας για την επέκταση του γεωγραφικού μας αποτυπώματος, υπηρετώντας πιστά το όραμά μας: να προσφέρουμε βιώσιμα, νόστιμα και θρεπτικά προϊόντα κοτόπουλου, συμβάλλοντας, κι εμείς από την πλευρά μας, στη βελτίωση της υγείας και της ευεξίας των ανθρώπων σε όλον τον κόσμο. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης και περήφανοι που η ασύγκριτη γεύση των προϊόντων μας αναγνωρίστηκε για άλλη μια φορά από το διεθνές κοινό.».
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις