Εμφιαλωμένο νερό: Ποια μάρκα πήρε το «χρυσό» στις προτιμήσεις των καταναλωτών

Ένα στα πέντε λίτρα φυσικού μεταλλικού νερού που καταναλώνονται στην Ελλάδα είναι το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος* της Ηπειρωτικής Εταιρείας Εμφιαλώσεων
Το νερό είναι πηγή ζωής για όλους και αποτελεί το βασικότερο στοιχείο για τη σωστή λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού. Η ποιότητα και η αγνότητά του παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ευεξία και την υγεία, γι’ αυτό η προέλευσή του είναι εξαιρετικά σημαντική.
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος προέρχεται από ένα προστατευόμενο, καθαρό φυσικό περιβάλλον, διατηρώντας αναλλοίωτη την αυθεντική του γεύση, τη φρεσκάδα και την υψηλή ποιότητα σε κάθε σταγόνα. Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, έχει μια μακρά παράδοση και αφοσίωση στην εμφιάλωση φυσικού μεταλλικού νερού υψηλών προδιαγραφών. Με απόλυτο σεβασμό στη φύση και τις αρχές της αειφορίας, καταφέρνει εδώ και χρόνια να διατηρεί την αυθεντικότητα του νερού, εξασφαλίζοντας ότι κάθε μπουκάλι Βίκος φτάνει στον καταναλωτή με τη φρεσκάδα και την καθαρότητα της φυσικής του προέλευσης.
Για τους ανθρώπους της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, η άριστη ποιότητα του φυσικού μεταλλικού νερού Βίκος δεν είναι απλώς ένας στόχος, αλλά μια σταθερή δέσμευση και ένα συνεχές επίτευγμα εξέλιξης. Με σύγχρονες μεθόδους εμφιάλωσης που διατηρούν ανέπαφα τα φυσικά χαρακτηριστικά του νερού και με αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους, η εταιρεία καταφέρνει να παραδίδει ένα προϊόν υψηλών προδιαγραφών, βασισμένο στην τεχνογνωσία, την υπευθυνότητα και το πάθος για ποιότητα.
Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος αποδεικνύεται και από την ηγέτιδα θέση του στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen για το 2024, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κατέχει μερίδιο αγοράς 20,4%*, γεγονός που σημαίνει ότι 1 στα 5 λίτρα φυσικού μεταλλικού νερού που καταναλώνονται στην Ελλάδα προέρχονται από το brand Βίκος. Η αυθεντική γεύση, η πηγαία καθαρότητα και η δέσμευση για βιώσιμες πρακτικές παραγωγής είναι οι βασικοί λόγοι που το καταναλωτικό κοινό το έχει αγκαλιάσει, αναγνωρίζοντας την ανώτερη ποιότητά του.
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δεν είναι απλώς ένα προϊόν· είναι μια φιλοσοφία ζωής που συνδέεται με την αγνότητα, την ποιότητα και τη βιωσιμότητα, προσφέροντας καθημερινά μια αυθεντική εμπειρία δροσιάς και ευεξίας.
Επενδύει στην ποιότητα
Με στόχο να συνεχίζει να παράγει ποιοτικά προϊόντα η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει τη στρατηγική ανάπτυξής της με επενδύσεις σε καίριους τομείς όπως:
1. Φυσικά Μεταλλικά Αναψυκτικά Βίκος – Δυναμική Είσοδος στην Αγορά HORECA – Νέες Συσκευασίες και Ενίσχυση Παρουσίας
Η μάρκα Βίκος πρωτοπορεί και ενισχύει την παρουσία της στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών με τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Βασισμένα στο φυσικό μεταλλικό νερό, τα αναψυκτικά της εταιρείας παράγονται χωρίς προσθήκη συντηρητικών, με αγνές πρώτες ύλες, προσφέροντας στους καταναλωτές αυθεντική γεύση και ανώτερη ποιότητα. Από το 2022, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων έχει πραγματοποιήσει ένα δυναμικό άνοιγμα στην αγορά HORECA, παρουσιάζοντας premium συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις του κλάδου της εστίασης και της φιλοξενίας.
Η ανάπτυξη στην αγορά HORECA εντάσσεται σε μια στρατηγική που εστιάζει στην ενίσχυση του δικτύου διανομής και στην παροχή premium προϊόντων για επαγγελματίες του κλάδου.
3. Συμμετοχή στην Έκθεση HORECA 2025
Η μάρκα Βίκος έδωσε ξανά δυναμικά το «παρών» στην HORECA 2025, μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις για τον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας. Η παρουσία στην έκθεση ανέδειξε τις καινοτομίες της εταιρείες, ενώ παράλληλα ενίσχυσε τις συνεργασίες της με επιχειρήσεις που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους πελάτες τους.
4. Επαναλανσάρισμα του Βίκος Cool Tea – Premium Παγωμένο Τσάι με νέα συσκευασία
Το Βίκος Cool Tea, η premium σειρά παγωμένου τσαγιού, επιστρέφει δυναμικά στην αγορά με ανανεωμένες συσκευασίες αλουμινίου που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα και τη φυσικότητα του προϊόντος.
Με την ίδια ποιοτική σύνθεση που το έχει καταστήσει μια αγαπημένη επιλογή των καταναλωτών, το Βίκος Cool Tea επαναλανσάρεται με στόχο να ενισχύσει την παρουσία του στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων.
Το νέο packaging αντικατοπτρίζει τον φυσικό και δροσιστικό χαρακτήρα του προϊόντος, ενισχύοντας παράλληλα την premium ταυτότητα της σειράς και τοποθετώντας το ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά.
Με καινοτομία, στρατηγική ανάπτυξη και κοινωνική προσφορά, το brand Βίκος συνεχίζει, όπως δείχνουν και τα στοιχεία από τις εταιρείες ερευνών, να πρωταγωνιστεί και να εξελίσσεται, παραμένοντας δίπλα σε καταναλωτές και επαγγελματίες.
Δράσεις για την Κοινωνία, το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και τους εργαζομένους
Για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων το επιχειρείν δεν είναι μόνο αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας. Γεγονός που αποδεικνύεται μέσα από πολλές και σημαντικές δράσεις για την κοινωνία, το περιβάλλον και τον πολιτισμό, τους εργαζομένους της και γενικότερα για τους συνεργάτες της. Εξάλλου όπως έχει επισημάνει και η διοίκηση της εταιρείας είναι μια ελληνική επιχείρηση που αγκαλιάστηκε από τους Έλληνες καταναλωτές και αυτή την αγάπη θέλει να την ανταποδώσει μέσα από δράσεις που αφορούν όλη την κοινωνία.
Με μήνυμα το «Συμβιώνουμε αρμονικά, επιχειρούμε υπεύθυνα», μέσα από το πολυδιάστατο πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης της μάρκας Βίκος «Ο Β-οίκος της ζωής μας», χαράσσει με συνέπεια την πορεία της που συνδυάζει την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την κοινωνική προσφορά.
Για το Περιβάλλον
Αναλυτικότερα, στον τομέα του περιβάλλοντος, η μάρκα Βίκος υλοποιεί προγράμματα για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και καινοτόμες πρακτικές παραγωγής με σεβασμό στους φυσικούς πόρους. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε εκτεταμένες δράσεις δενδροφυτεύσεων, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση δασικών εκτάσεων
Πρωτοπόρος στον Εθελοντισμό
Στον πυλώνα του εθελοντισμού, η εταιρεία στηρίζει δράσεις που προάγουν την ευεξία. Παράλληλα, οργανώνει ή συμμετέχει σε εκστρατείες ενημέρωσης και πρόληψης για τη δημόσια υγεία συμβάλλοντας έμπρακτα στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας, και στέκεται στο πλάι της τοπικής κοινωνίας της Ηπείρου, προσεγγίζοντας με σεβασμό και ευαισθησία τις ανάγκες των ανθρώπων της. Παράλληλα, η στήριξη που προσφέρει η μάρκα Βίκος στην εθελοντική αιμοδοσία είναι μία μόνο πτυχή του αξιακού συστήματος που διέπει τη μάρκα για υποστήριξη του ανθρωπιστικού ιδεώδους.
Κοινωνική Προσφορά
Στον τομέα της κοινωνικής προσφοράς η εταιρεία στηρίζει έμπρακτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με δωρεές, υποδομές και προγράμματα στήριξης. Από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης έως ενέργειες τοπικής ανάπτυξης, η εταιρεία συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Επιπλέον, δηλώνει δυναμικά την παρουσία της και στο κομμάτι του αθλητισμού όπου υποστηρίζει πληθώρα αθλητικών διοργανώσεων, χορηγεί αθλητικούς συλλόγους και ενισχύει την πρόσβαση των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες. Μέσω αυτών των ενεργειών προάγει τη σωματική δραστηριότητα και τη διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου ζωής.
Για τον Πολιτισμό
Σημαντική είναι η συμβολή της εταιρείας και στον πολιτισμό. Αναλυτικότερα, ενισχύει τη ζωντανή πολιτιστική ταυτότητα της χώρας μας και υποστηρίζει τις αξίες της παράδοσης και της δημιουργικότητας. Οι δράσεις της μάρκας έχουν στόχο να προάγουν την εθνική μας κληρονομιά και της σύγχρονης δημιουργίας.
*ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις