Έρευνα Focus Bari: 2 στους 3 καταναλωτές συμβουλεύονται online κριτικές προτού αγοράσουν
Επίσης δύο στους τρεις δηλώνουν ότι οι ίδιοι μπαίνουν να κάνουν αξιολόγηση μετά από μια εμπειρία τους με κάποιον οργανισμό, είτε όταν η εμπειρία ήταν εκπληκτική, είτε όταν ήταν πολύ κακή
Οι δύο στους τρεις Έλληνες καταναλωτές συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις online προτού αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Παράλληλα επίσης δύο στους τρεις δηλώνουν ότι οι ίδιοι μπαίνουν να κάνουν αξιολόγηση μετά από μια εμπειρία τους με κάποιον οργανισμό, είτε όταν η εμπειρία ήταν εκπληκτική, είτε όταν ήταν πολύ κακή.
Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από τη νέα έρευνα «CX Stories», που διεξάγεται πανελλαδικά από την Focus Bari κάθε Άνοιξη και Φθινόπωρο.
Συγκεκριμένα, τρεις στους τέσσερις Έλληνες δηλώνουν ότι είχαν μια εξαιρετική εμπειρία με κάποιον οργανισμό, ιδιωτικό ή δημόσιο μέσα στο τελευταίο εξάμηνο, αλλά και τρεις στους πέντε είχαν μια απογοητευτική εμπειρία, όπου όχι μόνο δεν εξυπηρετήθηκαν, αλλά ταλαιπωρήθηκαν, θύμωσαν, με πρόθεση να εγκαταλείψουν τον συγκεκριμένο οργανισμό. Όπως σημειώνεται, οι εμπειρίες των καταναλωτών καταγράφονται με δικά τους λόγια, και είτε θετικές, είτε αρνητικές, βοηθούν τους οργανισμούς να βελτιώνουν την διάδραση με τους πελάτες τους.
Τόσο θετικές, όσο και αρνητικές εμπειρίες πελατών βιώνονται από τους Έλληνες καταναλωτές σε μεγάλη ποικιλία κλάδων και οργανισμών.
Στο πλαίσιο της έρευνας οι ίδιοι οι καταναλωτές περιγράφουν τι χτίζει μια εκπληκτική εμπειρία αλλά και τι την γκρεμίζει, εστιάζοντας κυρίως στο κατά πόσον εξυπηρετούνται πραγματικά χωρίς να ταλαιπωρούνται, κατά πόσον οι εταιρίες αναγνωρίζουν και διορθώνουν τα λάθη τους και τηρούν τους ισχυρισμούς που προβάλλουν στις διαφημίσεις τους.
Όπως σημειώνεται στην έρευνα, το σημαντικότερο στοιχείο που μπορεί να κάνει μια εμπειρία πελάτη αξέχαστη – αλλά και ολέθρια – είναι η συμπεριφορά του προσωπικού, ο τρόπος, η ευγένεια και το αυθεντικό ενδιαφέρον.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις