Τι δείχνουν τα στοιχεία της Visa

Η καταναλωτική δαπάνη στους Ολυμπιακούς Αγώνες τονώνει τη γαλλική οικονομία, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Visa.

Συγκεκριμένα:

  • Οι μικρές επιχειρήσεις στο Παρίσι επωφελήθηκαν από αύξηση των πωλήσεων κατά 26% ετησίως από κατόχους καρτών Visa το πρώτο Σαββατοκύριακο της διοργάνωσης.
  • Η πιο σημαντική αύξηση σε δαπάνες σημειώθηκε σε θέατρα και μουσεία (+159%), τρόφιμα και είδη σούπερ μάρκετ (+42%), εστιατόρια (+36%), λιανεμπόριο (+21%) και διασκέδαση (+18%).
  • Το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών από το εξωτερικό προέρχεται από κατόχους καρτών Visa από τις ΗΠΑ (29%), ενώ οι πιο σημαντικές δαπάνες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2023, σημειώθηκαν από επισκέπτες από την Ιαπωνία (+129%) και τη Βραζιλία (+33%).
  • Το 78% όλων των αγορών από ξένους στο Παρίσι ήταν ανέπαφες, σημειώνοντας αύξηση 9% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
  • Οι κρατήσεις πτήσεων προς το Παρίσι ενόψει των Αγώνων αυξήθηκαν κατά 39% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2023.
  • Σημαντική αύξηση στα ταξίδια προς το Παρίσι για τους κάτω των 35, που κατέγραψαν αύξηση 120% ετησίως. [3]
  • Μεγαλύτερη αύξηση επισκεπτών στο Παρίσι σε σχέση με το περασμένο έτος σημειώθηκε από τις ΗΠΑ (+64%). Ακολούθησαν οι επισκέπτες από τη Γερμανία (+61%) και την Ισπανία (+27%).
  • Εκτός από τη γαλλική πρωτεύουσα οι δαπάνες ενισχύθηκαν σημαντικά και σε άλλες πόλεις που φιλοξενούν αγώνες, ανάμεσά τους το Saint-Etienne (+214%), η Lille (+100%) και η Μασσαλία (+38%).

Η Charlotte Hogg, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Visa για την Ευρώπη, δήλωσε «Ως χορηγοί του Oλυμπιακού κινήματος για σχεδόν 40 χρόνια και των Παραολυμπιακών Αγώνων από το 2002, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι το θετικό αντίκτυπο που μπορούν να έχουν οι Αγώνες στις οικονομίες των χωρών που τους φιλοξενούν, γεγονός που ευθυγραμμίζεται με την αποστολή της Visa για την ενίσχυση των πάντων, παντού. Τα πιο πρόσφατα δεδομένα μας υποδεικνύουν σημαντική ενίσχυση της καταναλωτικής δαπάνης μεταξύ των κατόχων καρτών Visa το σαββατοκύριακο της τελετής έναρξης. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που παρατηρούμε αύξηση των δαπανών στις μικρές επιχειρήσεις στη Γαλλία, σε συνέχεια των 13 εκατομμυρίων επιχειρήσεων πανευρωπαϊκά που βοηθήσαμε να ψηφιοποιηθούν κατά την τελευταία τετραετία, ενώ τις συνδέσαμε με τους θεατές μέσω της εφαρμογής Visa Go. Η αυξημένη συμμετοχή των νεότερων γενιών, που βλέπουμε στα ταξιδιωτικά δεδομένα, είναι επίσης ένα εντυπωσιακό εύρημα που δείχνει την εμβέλεια και τη σημασία των Αγώνων στο σήμερα και στο αύριο».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις