Η Chiquita στη Fruit Logistica 2025
![Η Chiquita στη Fruit Logistica 2025](https://www.foodlife.gr/wp-content/uploads/2025/02/chiquita-fruit-logistica-2025-chiquita-fruit-logistica-2025.png)
Τι παρουσιάζει η Chiquita στην έκθεση που πραγματοποιείται στο Βερολίνο
Η Chiquita συμμετέχει στη Fruit Logistica 2025, τη μεγαλύτερη διεθνή εμπορική έκθεση φρέσκων αγροτικών προϊόντων, που θα πραγματοποιείται στο Βερολίνο από τις 5 έως τις 7 Φεβρουαρίου. Με έμφαση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η εταιρεία θα παρουσιάσει τον τελευταίο Απολογισμό Βιωσιμότητας, την πρωτοποριακή καμπάνια Pop by Nature 2.0, που συνδυάζει την τεχνητή νοημοσύνη με την τέχνη, καθώς και τη νέα γενιά μπανανών Yelloway One. Μέσα από αυτές τις πρωτοβουλίες, η Chiquita επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να παραμένει η “μπανάνα πρώτης επιλογής” διεθνώς, ενισχύοντας τις συνεργασίες της και χαράσσοντας το μέλλον της βιομηχανίας μπανάνας.
Στο πλαίσιο της διαρκούς δέσμευσής της για περιβαλλοντική υπευθυνότητα, η Chiquita θα παρουσιάσει τον Απολογισμό Βιωσιμότητας 2024-2025, ο οποίος εστιάζει στον στρατηγικό της πυλώνα «Για το Γενικότερο Καλό». Ο Απολογισμός αναδεικνύει την πρόοδο της εταιρείας στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, τις πρωτοβουλίες για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, καθώς και την επαναστατική καινοτομία της Chiquita, YW01 – Yelloway One: έναν πρωτοποριακό υβριδικό τύπο μπανάνας, ανθεκτικό στον μύκητα Tropical Race 4 (TR4) και μερικώς ανθεκτικό στη Μαύρη Σιγκατόκα (Black Sigatoka). Ένα δείγμα της YW01 – Yelloway One θα εκτίθεται σε περίοπτη θέση στη Ζώνη Βιωσιμότητας του περιπτέρου, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Chiquita στην αντιμετώπιση κρίσιμων γεωργικών προκλήσεων.
Παράλληλα, η Chiquita θα παρουσιάσει την καμπάνια “Pop by Nature 2.0”, φέρνοντας την pop art πιο κοντά στους καταναλωτές της. Η φετινή εκδοχή της καμπάνιας, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον Αργεντινό καλλιτέχνη Sebastian Curi, συνεχίζει την παράδοση της Chiquita στη σύνδεση της pop art με τη φύση. Εμπνευσμένη από τον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης, η Chiquita θα λανσάρει συλλεκτικά Μπλε Αυτοκόλλητα με ζωντανά, ψηφιακά σχέδια. Οι επισκέπτες του περιπτέρου θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν προσωποποιημένα αυτοκόλλητα μέσω μιας διαδραστικής AI εμπειρίας, εμπνευσμένης από την καμπάνια.
Ο Marco Volpi, Head of Marketing της Chiquita, δήλωσε: «Η Fruit Logistica Berlin είναι μια μοναδική ευκαιρία να αναδείξουμε όχι μόνο το όραμά μας για τη βιωσιμότητα, αλλά και τον ρόλο που παίζουν η καινοτομία και η δημιουργικότητα σε κάθε πτυχή της δραστηριότητάς μας. Από την πρωτοποριακή Yelloway One έως τη δυναμική καμπάνια Pop by Nature, αποδεικνύουμε πώς συνεργαζόμαστε με τους εταίρους μας για να διαμορφώσουμε το μέλλον των φρέσκων προϊόντων, ενώ παράλληλα χτίζουμε ισχυρές και ουσιαστικές σχέσεις με τους καταναλωτές μας.»
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις