Πολλοί Ισπανοί που δεν έχουν ...σύντροφο, πηγαίνουν σε καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Mercadona μεταξύ 7 μ.μ. και 8 μ.μ.

Μια μανία με τον ανανά έχει πιάσει του Ισπανούς και κυρίως όσους αναζητούν… σύντροφο,  στα σουπερμάρκετ της χώρας τους.

Σύμφωνα με το BBC, τις τελευταίες ημέρες, πολλοί Ισπανοί που δεν έχουν σύντροφο, πηγαίνουν σε καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Mercadona μεταξύ 7 μ.μ. και 8 μ.μ., καθώς υπάρχει η «φήμη» ότι εκείνη την ώρα και με βάση το… φρούτο που έχουν διαλέξει να έχουν στο καλάθι τους μπορούν να κάνουν μια ρομαντική γνωριμία, ιδιαίτερα αν τοποθετήσουν μέσα σε αυτό έναν ανάποδο ανανά.

Στον λογαριασμό της στο TikTok, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ δημοσίευσε μια φωτογραφία με έναν ανανά και τη λεζάντα: «Ο ανανάς στο ράφι της Mercadona περιμένει να βρεις το ταίρι σου».

Η κίνηση με τον ανανά ολοκληρώνεται, όταν κάποιος σπρώξει το καρότσι του προς τα ράφια με τα κρασιά του καταστήματος, ελπίζοντας ότι ένα άτομο που του αρέσει θα ανταποκριθεί θετικά. Καθώς η ιστορία έγινε viral, προκάλεσε κάποιες ασυνήθιστες σκηνές μέσα στα καταστήματα.

Στη Μαδρίτη υπήρξαν αναφορές για ομάδες εφήβων που σπρώχνουν καρότσια γύρω από τα καταστήματα το βράδυ, χωρίς να αγοράζουν προϊόντα. Ένας άντρας δε δίστασε να ντυθεί ο ίδιος ανανάς από τους φίλους του μέσα σε ένα κατάστημα, ως μέρος των εορτασμών για ένα bachelor party. Στο Μπιλμπάο, η αστυνομία κλήθηκε σε ένα κατάστημα Mercadona κατά το χρονικό διάστημα 7 μ.μ. – 8 μ.μ. λόγω έντονων σκηνών στο εσωτερικό του.

Η εταιρεία από την πλευρά της δήλωσε ότι η τάση «δεν ξεκίνησε από εμάς, προέκυψε αυθόρμητα».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις