«Χωρίς τη θετική έκπληξη για την αγορά η Black Friday του 2024», διαπιστώνει το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ

Μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια συμμετείχε στη φετινή Black Friday, το 56% δήλωσε μέτρια ικανοποίηση από τις πωλήσεις τους και σχεδόν  5 στις 10 είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023.

«Χωρίς τη θετική έκπληξη για την αγορά η Black Friday του 2024», διαπιστώνει το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ που για 9η χρονιά, πραγματοποίησε έρευνα σε τυχαίο πανελλαδικό δείγμα επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου που πραγματοποιούν εκπτώσεις.

Αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες  παρά την ανησυχία για τις καιρικές συνθήκες την εν λόγω περίοδο (κακοκαιρία “Bora”).

Παράλληλα σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν τη “Black Friday” σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 – Κυριακή 01/12).  Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής.  Κατά τη διάρκεια της “Black Friday”, περισσότερες από 1 στις 3 επιχειρήσεις πραγματοποίησε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων της. Τα ψηφιακά μέσα πληρωμών κυριάρχησαν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν κατά τη διάρκεια της “Black Friday”, ενώ σε μόλις 1 στις 10 χρησιμοποιήθηκαν μόνο μετρητά. Τέλος, η βιτρίνα του καταστήματος και η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποτέλεσαν τη βασική επικοινωνιακή στρατηγική των επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις