Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατέγραψε αύξηση 12,34% το 2023

Του Δημήτρη Χριστούλια

Την ανοδική της πορεία συνέχισε το 2023 η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα που παρουσίασε η διοίκησή της ενώ κατά το τρέχον συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς της υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου των 100 εκατ. ευρώ και παράλληλα μπαίνει στην κατηγορία του τσαγιού.

«Τα θετικά αποτελέσματα μας δίνουν ώθηση να συνεχίζουμε, να σχεδιάζουμε, να εξελισσόμαστε, να ανοίγουμε δρόμους για τον κλάδο και να προσφέρουμε στον τόπο μας» σημείωσε ο Vice President της εταιρείας , κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς κατά την Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη,  στην οποία παρουσιάστηκαν οι επιδόσεις της εταιρείας το προηγούμενο έτος.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, κατέγραψε το 2023, αύξηση 12.34% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο έτος, σημειώνοντας ετήσιο τζίρο 118,022,403.16 ευρώ.  Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων, σημείωσαν αύξηση σε σχέση με το 2022, και ανήλθαν στα 13,614,379.39 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Σεπετά, «η ανάπτυξη που σημειώνεται προκύπτει από την αύξηση των σημείων διανομής και πώλησης, εκπληρώνοντας μεθοδικά τον στόχο μας να φτάσουν τα προϊόντα μας σε κάθε σημείο της χώρας. Καθοριστικό ρόλο σ’ αυτό παίζει το γεγονός ότι επενδύουμε και διαθέτουμε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να διαχειριστούμε μεγάλο όγκο προϊόντων. Με αυτά τα δεδομένα, καλύπτουμε τις ανάγκες της αγοράς ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες υψηλής ζήτησης. Επιπλέον η συμφέρουσα εμπορική πολιτική της εταιρείας μας, που φέρνει τα προϊόντα μας στην πρώτη θέση προτίμησης τόσο των τελικών σημείων, όσο και των καταναλωτών βοήθησε στην ετήσια ανάπτυξη. Στα παραπάνω προσθέτουμε την μεγάλη επένδυση που πραγματοποιούμε στην επικοινωνία και στην στρατηγική, ώστε να χτίζουμε μια σχέση εμπιστοσύνης και διάρκειας μαζί τους».

Κωνσταντίνος Σεπετάς, Vice President

Το επενδυτικό πλάνο

Την ίδια στιγμή η εταιρεία συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς η υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου ύψους 100 εκατ. ευρώ στο οποίο περιλαμβάνεται και η επένδυσης συνολικού ύψους 62,8 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρεία στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0». Ο κ. Παύλος Σεπετάς, Operations & Tech Director, κάνοντας μια ανασκόπηση του επενδυτικού πλάνου, ανέφερε «Μέσα σε 7 μήνες, από την ημέρα της υπογραφής της δανειακής σύμβασης με το Ταμείο Ανάκαμψης, έχουμε ήδη υπογράψει και υλοποιούμε έργα αξίας 42 εκατ. ευρώ, από το σύνολο των 62,8 εκατ. ευρώ της επένδυσης, δηλαδή το 70% του συνολικού ποσού. Κινούμαστε εξαιρετικά γρήγορα και ευέλικτα, αφού οι οργανωτικές και τεχνολογικές υποδομές που έχουμε ήδη δημιουργήσει μας επιτρέπουν να εκτελούμε την εργασία μας πολύ πιο αποδοτικά. Αυτό είναι και μια απόδειξη πως με τη σωστή οργάνωση, εκπαίδευση, και τη χρήση των σωστών εργαλείων πραγματικά μπορείς να κάνεις αυτό που λένε ‘περισσότερα με λιγότερα’, ελαχιστοποιώντας το ρίσκο και βελτιστοποιώντας την απόδοση.

Ο στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί το 100% της επένδυσης έως το καλοκαίρι του 2026, κι αυτό γιατί έχουν ήδη εντοπιστεί οι ανάγκες και έχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός για τις νέες επενδύσεις που θα πρέπει να υλοποιηθούν μετά το καλοκαίρι του 2026. Έχουμε πλέον επιτύχει 90% μετάβαση σε υποδομές cloud, και πλέον γεννάμε πληθώρα ωμών δεδομένων, τα οποία φυσικά τα συλλέγουμε και τα αναλύουμε σε όλες τις λειτουργίες της εταιρείας, ενισχύοντας τη διαδικασία πιο γρήγορης λήψης των αποφάσεων. Η πλήρης μετάβαση σε υποδομές cloud θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2025. Αναφορικά με τις κτηριακές υποδομές, κατά 43% έχουν πραγματοποιηθεί τα έργα επέκτασής τους, όπως κάποιος θα δει πολύ εύκολα κάνοντας μια βόλτα στα εργοστάσιά μας».

Το cool tea της Βίκος

Παράλληλα η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της επενδύει  και στην κατηγορία του τσαγιού, λανσάροντας τρεις κωδικούς για το προϊόν «cool tea» Βίκος το οποίο το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να βρεθεί στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό – Αύξηση των εργαζομένων

Για τη διοίκηση της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων, η οποία αποτελε μία άκρως ανθρωποκεντρική εταιρεία, οι άνθρωποι είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, γι’ αυτό η εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευσή τους, ώστε να αποκτούν γνώσεις και εμπειρίες και να αναπτύσσονται μαζί με την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων. Αξίζει να σημειωθεί πως αριθμός των εργαζομένων της  το 2023 αυξήθηκε κατά 7,81% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά και στο τέλος του προηγούμενου έτους, το σταθερό της προσωπικό ανερχόταν στα 552 άτομα.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο γεγονός ότι η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων επενδύει στον τόπο της, στα Ιωάννινα, επανεπενδύοντας στην Ήπειρο τα κέρδη της κάθε χρονιάς. Η Ήπειρος, άλλωστε, αποτελεί μια μεγάλη, ευρύτερη οικογένεια αλλά και έμπνευση για κάθε δραστηριότητα της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων.

Ο κ. Ρηγίνος Σεπετάς, Project & Strategy Director, αναφέρθηκε στη στάση της εταιρείας απέναντι στους ανθρώπους της, δηλώνοντας πως «οι άνθρωποι της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων έχουν την ίδια αφοσίωση με εμάς στον κοινό μας στόχο, μοιράζονται τους προβληματισμούς μας και τις επιτυχίες μας, αποτελώντας αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας. Μια εταιρεία άλλωστε είναι οι άνθρωποι της. Πολλοί είναι στην εταιρεία από την πρώτη ημέρα της ύπαρξής της, γεγονός που επιβεβαιώνει τον ανθρωποκεντρικό μας χαρακτήρα και την έμφαση που δίνουμε στις σχέσεις με τους ανθρώπους μας. Για όσους αναγκάζονται να φύγουν σε μεγάλες πόλεις για να κερδίσουν γνώση και εμπειρία, το όραμά μας είναι να γίνουν τα Ιωάννινα το καλύτερο μέρος να ζεις και να εργάζεσαι, καθώς δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης και καινοτομίας για όλους. Η γνώση και η εμπειρία είναι εδώ και ανυπομονούμε να συνεχίσει να μεγαλώνει η οικογένεια της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων. Οι άμεσοι στόχοι μας σχετίζονται κατά βάση με τους ανθρώπους μας, την εξέλιξή τους, το θετικό κοινωνικό αποτύπωμα και την τεχνολογική μας πρόοδο. Το πρωταρχικό μας μέλημα, είναι η αύξηση των θέσεων εργασίας, αλλά και της διανομής των προϊόντων μας, των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς, που θα εδραιώσουν περαιτέρω τις μάρκες μας και κατά συνέπεια, το έργο μας στην Ήπειρο».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις