ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ: Ποια προϊόντα παρουσίασε στην έκθεση SIAL στο Παρίσι
Η εταιρεία πρόβαλε στο εντυπωσιακό της περίπτερο, τον ευρύτερο τομέα των κατεψυγμένων ψαριών και θαλασσινών, καθώς και σειρές προϊόντων όπως τα πανέ και τα ημιέτοιμα γεύματα
Με μια ακόμη επιτυχημένη παρουσία σε διεθνή έκθεση, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ στη SIAL 2024 στο Παρίσι, που πραγματοποιήθηκε από τις 19 έως τις 23 Οκτωβρίου.
Η SIAL αποτελεί τη μεγαλύτερη έκθεση φαγητού και ποτού παγκοσμίως και έτσι πάνω από 280.000 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το περίπτερο της ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ και να γνωρίσουν το ανανεωμένο χαρτοφυλάκιό της.
Η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, πρόβαλε στο εντυπωσιακό της περίπτερο, τον ευρύτερο τομέα των κατεψυγμένων ψαριών και θαλασσινών, καθώς και σειρές προϊόντων όπως τα πανέ και τα ημιέτοιμα γεύματα. Τα κατεψυγμένα προϊόντα ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ φημίζονται για την ποιότητα και τη φρεσκάδα τους, καλύπτοντας μια μεγάλη γκάμα από θαλασσινά που διατηρούν τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά τους, ακόμα και μετά την κατάψυξη. Τα βλέμματα τράβηξε η νέα σειρά του τόνου ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ, η οποία αποτελείται από 9 κωδικούς. Ο τόνος ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ με την υψηλή διατροφική του αξία, αποτελεί πηγή πρωτεΐνης και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία είναι ευεργετικά για την υγεία της καρδιάς. Εκτός από τα εξαιρετικά θρεπτικά συστατικά, ξεχωρίζει και για τη μοναδική του γεύση, καθώς όλοι οι κωδικοί του σε ελαιόλαδο, νερό αλλά και οι τονοσαλάτες, περιέχουν κιτρινόπτερο τόνο, μία από τις πλέον premium ποικιλίες τόνου, που φημίζεται για την ανώτερη ποιότητα, την ιδιαίτερη γεύση και το χαρακτηριστικά πιο ανοιχτό χρώμα του.
Με την παρουσία της στη φετινή SIAL, η ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ ήρθε σε επαφή με εμπόρους της παγκόσμιας αγοράς και κατάφερε να προβάλλει και να προωθήσει τα προϊόντα της. Στόχος του brand είναι να γνωρίσουν τα προϊόντα της στο εξωτερικό και να εδραιωθεί στη διεθνή σκηνή συνάπτοντας νέες εμπορικές σχέσεις.
Η διεθνής έκθεση SIAL (Salon International de l’Alimentation) είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο σημαντικές εκδηλώσεις στον τομέα των τροφίμων και ποτών παγκοσμίως. Αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για επαγγελματίες και επιχειρήσεις της βιομηχανίας να παρουσιάσουν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Στη φετινή έκθεση, που πραγματοποιήθηκε στον εκθεσιακό χώρο Parc des Expositions de Paris-Nord Villepinte, συμμετείχαν 7.500 επιχειρήσεις από 130 χώρες.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις