Λιγότερες δαπάνες για 1 στους 3 καταναλωτές τα φετινά Χριστούγεννα
Τι δείχνει η έρευνα της EY, Future Consumer Index Ελλάδα 2024, σχετικά με την πρόθεση των Ελλήνων για αγορές
Λιγότερα χρήματα σε σχέση με πέρσι σκοπεύει να ξοδέψει τη φετινή εορταστική περίοδο ένας στους τρεις καταναλωτές, ενώ «περίπου τα ίδια», σχεδιάζουν περισσότεροι από τους μισούς (54%).
Σημαντικότερο κριτήριο για τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών (95%) με βάση το οποίο θα προχωρήσουν σε αγορές, αποτελεί η τιμή. Η ποιότητα των προϊόντων ακολουθεί, με μεγάλη, ωστόσο, διαφορά (65%). Στις μεγαλύτερες κυρίως ηλικίες, καθοριστικό ρόλο παίζει επίσης εάν το προϊόν που προτίθενται να αγοράσουν βρίσκεται σε προσφορά ενώ για το 28% των καταναλωτών ηλικίας 18-29 ετών σημαντική είναι και η μάρκα του προϊόντος. Μικρότερη σημασία αποδίδουν γενικά οι καταναλωτές στην εξατομίκευση (16%), τις διαδικτυακές κριτικές από άλλους καταναλωτές (15%), την ευκολία στην επιστροφή ή αλλαγή (10%) και την ευελιξία και τις επιλογές στην παράδοση (8%).
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις