Η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε πάνω από 50 χώρες του κόσμου με πάνω από 50% των πωλήσεων της να αντιπροσωπεύουν οι εξαγωγές

Τα 100 χρόνια συμπληρώνει φέτος  ο Μακεδονικός Χαλβάς και γιορτάζει με νέο λογότυπο και συσκευασίες, παραμένοντας πιστός στην ιστορία του και σε μία οικογενειακή παράδοση που θα μείνει αναλλοίωτη – για πάντα.

Η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε πάνω από 50 χώρες του κόσμου με πάνω από 50% των πωλήσεων της να αντιπροσωπεύουν οι εξαγωγές και πρώτο προορισμό την Αμερική, όπως επεσήμανε η διοίκηση της εταιρείας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωση με αφορμή τα 100 χρόνια της εταιρείας.

Η 2023 η εταιρεία κατέγραψε ρεκόρ τζίρου με πάνω από 99 εκατ. ευρώ ενώ κατά την τελευταία τετραετία σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 50%. Οι καταναλωτές στρέφονται στο ταχίνι που αποτελεί υπερτροφή ενώ ιδιαίτερη αποδοχή ακόμη και εκτός Σαρακοστής έχουν και οι μπάρες χαλβά. Η εταιρεία λανσάρει νέους κωδικούς στο ταχίνι, μεταξύ άλλων με λεμόνι και τα ταχίνι καθώς και νέες γεύσεις στον χαλβά με αλμυρή καραμέλα και φράουλα με σοκολάτα.
Μεταξύ των προκλήσεων που καλείται να αντιμετωπίσει η εταιρεία είναι οι δυσκολίες στην προμήθεια της πρώτης ύλης λόγω των καιρικών συνθηκών και το επιπλέον κόστος που καλείται να αντιμετωπίσει καθώς εισάγει σουσάμι από την Αιθιοπία.

Αναπόσπαστο κομμάτι της Καθαράς Δευτέρας

100 χρόνια, ο Μακεδονικός Χαλβάς παράγεται με το ίδιο μεράκι και την ίδια παραδοσιακή συνταγή που έφερε η οικογένεια Χαΐτογλου από τη Μικρά Ασία. Με πρώτη ύλη το πιο διαλεχτό σουσάμι που αλέθεται σε παραδοσιακή μυλόπετρα από τη Μικρά Ασία και δίνει το καλύτερο Μακεδονικό Ταχίνι, ο Μακεδονικός Χαλβάς ζυμώνεται στο χέρι, διατηρώντας τη μοναδική γεύση και απαράμιλλη ποιότητά του αναλλοίωτες στο χρόνο.

Παράλληλα, ο Μακεδονικός Χαλβάς συμπληρώνει 100 χρόνια προσφοράς, αναζητώντας πάντα τρόπους για να προσφέρει στην κοινωνία, με δράσεις και πρωτοβουλίες για τον τόπο του. Φέτος, πρωτοστατεί στην ίδρυση του Κέντρου Διατροφής της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, ενός καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος, με πρωταρχικό στόχο την προώθηση της υγιεινής, ισορροπημένης Μεσογειακής διατροφής. Με την κίνηση αυτή, ο Μακεδονικός Χαλβάς δηλώνει έμπρακτα – για ακόμη μία φορά – τη στήριξή του σε πρωτοβουλίες που προωθούν τις σωστές διατροφικές συνήθειες και δημιουργούν ένα υγιεινό και ευεργετικό πλαίσιο για την ανάπτυξη και το μέλλον των παιδιών.

Τα παιδιά βρίσκονται στο επίκεντρο και του νέου τηλεοπτικού σποτ, το οποίο αφηγείται μια γλυκιά ιστορία που μας ξυπνάει παιδικές αναμνήσεις και μας θυμίζει την αξία του να είμαστε μαζί, μια οικογένεια, γύρω από ένα τραπέζι, με την πιο χαρακτηριστική γεύση της Καθαράς Δευτέρας: τον Μακεδονικό Χαλβά.

Τέλος, ο Μακεδονικός Χαλβάς προτρέπει τους καταναλωτές να επισκεφθούν το microsite 100xroniamazi.gr για να μάθουν τη σπουδαία ιστορία των 100 χρόνων του, καθώς και για να συμμετέχουν σε διαγωνισμό με δώρο αγαπημένα προϊόντα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις