Η πολωνική «επέλαση» και η νέα γαλλική άφιξη

Πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξή τους στην ελληνική αγορά βρήκαν εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων διεθνείς αλυσίδες χαμηλού κόστους που διαθέτουν, από ρούχα και παπούτσια, μέχρι παιχνίδια και είδη για το σπίτι.

Μέσα σε λιγότερο από μία διετία η πολωνική Pepco, η οποία έκανε πρεμιέρα στην ελληνική αγορά τον Οκτώβριο του 2022 στο Top Parks Πειραιώς, έφτασε τα 30 καταστήματα σε διάφορες πόλεις. Έως το 2026, η αλυσίδα που διαθέτει σε προσιτές τιμές, ρούχα, παπούτσια, είδη για τον εξοπλισμό και τη διακόσμηση σπιτιού, παιχνίδια, κτλ., στοχεύει στα 60 καταστήματα στη χώρα μας.

Τα 11 καταστήματα στην ελληνική αγορά αριθμεί η επίσης πολωνική LPP, η οποία διαχειρίζεται τα brands Sinsay, Cropp, Reserved, House, και Mohito η οποία αφίχθη στη χώρα μας στις αρχές του 2023, με πρώτο κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης και το εμπορικό κέντρο Talos. Έως το τέλος του 2024, η  αλυσίδα που δραστηριοποιείται στη γρήγορη μόδα, στοχεύει να φτάσει τα 30 καταστήματα έως το τέλος του 2024.

Από την πλευρά της η τουρκική LC Waikiki που επίσης δραστηριοποιείται στον κλάδο της γρήγορης και προσιτής μόδας,  βρίσκεται μεν στην ελληνική αγορά το 2018 με πρώτο κατάστημα στην Ξάνθη, κατηφόρισε ωστόσο στην Αθήνα μόλις το 2022. Στο τέλος του 2022 διατηρούσε 10 συνολικά καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ το 2023 άνοιξε δύο ακόμη, ένα στο Ηράκλειο Κρήτης και ένα στα Ιωάννινα.

Περί τα τέλη του 2024 αναμένεται ακόμη μία νέα άφιξη στον χώρο της value for money ένδυσης. Πρόκειται για τη γαλλική αλυσίδα Kiabi, η οποία ανήκει στο όμιλο Association Familiale Mulliez (AFM), και διαθέτει περισσότερα από 570 καταστήματα σε πάνω από 20 χώρες του κόσμου.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις