Μπύρα: Ώθηση στις πωλήσεις από τουρισμό, καιρό και… Euro
Οι παράγοντες που «δείχνουν» καλύτερη πορεία για το 2024
Ανοδικά κινείται τους πρώτους μήνες του 2024 η αγορά της μπύρας με «σύμμαχο» έως τώρα τις καλές καιρικές συνθήκες, ενώ οι προσδοκίες και για τους επόμενους μήνες είναι θετικές αφενός λόγω της αναμενόμενης αύξησης του τουρισμού αλλά και των αθλητικών διοργανώσεων του καλοκαιριού που παραδοσιακά τονώνουν την κατανάλωση.
Η φετινή χρονιά φαίνεται πως θα είναι θα είναι καλύτερη για τον κλάδο σε σχέση με πέρσι, καθώς κατά το πρώτο τετράμηνο στη θετική πορεία συνέβαλε και ο καιρός, όπως εκτίμησε ο διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου Καινοτόμου προγράμματος Ευφυούς Γεωργίας «Έξυπνη Σπορά», που υλοποιεί η εταιρεία σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Όπως επεσήμανε, μπύρα, ως κατηγορία, έχει διαχειριστεί πολύ καλά τον πληθωρισμό, ενώ σε αντίθεση με άλλες κατηγορίες προϊόντων, στη συγκεκριμένη, δεν έχει ανέβει το μερίδιο των private label. «Οι εταιρείες έχουν κάνει σωστή διαχείριση των δεδομένων και των δυσκολιών που είχαν» όπως σημείωσε. Παράλληλα οι αναμενόμενες, αυξημένες τουριστικές αφίξεις στη χώρα μας το φετινό καλοκαίρι, δημιουργούν θετικές προσδοκίες για την πορεία στο σύνολο του έτους, σε συνδυασμό και με τα αθλητικά γεγονότα που παραδοσιακά αυξάνουν την κατανάλωση.
«Το Euro θα το δούμε με μπύρες σε καλές τιμές» τόνισε ο κ. Δανιηλίδης, προσθέτοντας ότι δεν αναμένονται νέες ανατιμήσεις, από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις