Τα My market, υποστηρίζουν έμπρακτα το θεσμό της οικογένειας και με κάθε ευκαιρία θέλουν να τον ενδυναμώνουν

Το δημογραφικό είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια. Και οι αριθμοί αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.

Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας 

Από το 2010 μέχρι σήμερα οι θάνατοι είναι περισσότεροι από τις γεννήσεις, ενώ μόνο το 2022 γεννήθηκαν 10.000 λιγότερα παιδιά, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ).

Η μέση ηλικία τεκνοποίησης των γυναικών έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία 40 χρόνια  

Αναλυτικότερα, οι γεννήσεις στην Ελλάδα το 2022 ανήλθαν σε 76.541 βρέφη, ενώ αντίστοιχα οι θάνατοι έφθασαν τους 140.801.

Ουσιαστικά για κάθε έναν άνθρωπο που γεννιέται πεθαίνουν δύο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 1982 οι περισσότερες γεννήσεις ήταν από γυναίκες ηλικίας 20 έως 34 ετών, ενώ το 2022 οι περισσότερες γεννήσεις ήταν από γυναίκες ηλικίας 25 έως 39 ετών.

Freepik

Χαρακτηριστικά, το 1982 γεννήθηκαν 1.707 βρέφη, σε σύνολο 137.275 γεννήσεων, από γυναίκες ηλικίας 40-44 ετών, ενώ το 2022 γεννήθηκαν 6.303 βρέφη, σε σύνολο 76.514 γεννήσεων, από γυναίκες που ανήκουν σε αυτή την ηλιακή ομάδα.

Τα My market σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό σωματείο BeLive καλύπτουν πλήρως τα έξοδα για τρεις θεραπείες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής

My market στηρίζουν έμπρακτα τους εργαζομένους τους που θέλουν να μεγαλώσουν την οικογένειά τους  και σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Be-Live, για 2η συνεχόμενη χρονιά, καλύπτουν πλήρως τα έξοδα για τρεις θεραπείες υποβοηθούμενης αναπαραγωγής.

Η συνεργασία με τη Be-Live ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας και την Ημέρα του Πατέρα, προσφέροντας τις θεραπείες σε εργαζομένους της εταιρείας που τις έχουν ανάγκη, αλλά δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις οικονομικές απαιτήσεις τους.

Τα τρία ζευγάρια θα επιλεχθούν με βάση ιατρικά, οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια που έχει ορίσει η Be-Live, μέσα από μία διάφανη και αξιόπιστη διαδικασία.

Βασικό κριτήριο ένταξης ενός ζευγαριού στο πρόγραμμα είναι ένας από τους δύο συζύγους να ανήκει στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, ενώ συμμετοχή μπορεί να δηλώσει κάθε εργαζόμενος/εργαζόμενη, από όλη την Ελλάδα.

Τα My market, υποστηρίζουν έμπρακτα το θεσμό της οικογένειας και με κάθε ευκαιρία θέλουν να τον ενδυναμώνουν. Η συνέχιση της κίνησης αυτής για δεύτερη χρονιά επιβεβαιώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στους ανθρώπους της και στο δικαίωμα όλων για τη δημιουργία της οικογένειας που ονειρεύονται!

Τι δήλωσε η Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας Δήμητρα Δασκαλάκη 

Αναφορικά με την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας η Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας σχολίασε: «Είμαστε περήφανοι που για 2η χρονιά συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με την Be-Live, στηρίζοντας έμπρακτα το θεσμό της οικογένειας, που αποτελεί και έναν από τους βασικούς πυλώνες της Εταιρικής μας Υπευθυνότητας. Η ανταπόκριση των ανθρώπων μας σε αυτή την κίνηση ήταν μεγάλη και ήδη τα πρώτα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας μας, από την πρώτη χρονιά υλοποίησης της, έχουν πλέον ευχάριστα νέα να μοιραστούν μαζί μας. Μία από τις συναδέλφους μας έχει τη χαρά να κυοφορεί, ενώ οι άλλες τρεις βρίσκονται στο στάδιο της θεραπείας, και τους ευχόμαστε τα καλύτερα!».

Με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας, τα My market δημιούργησαν ένα ξεχωριστό video, που αναδεικνύει την αξία του να είσαι Μητέρα, και μπορείτε να το δείτε εδώ: youtube.com

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις