Οι «κερδισμένοι» της κατανάλωσης στα σούπερ μάρκετ– Ποια προϊόντα έβαλαν στο καλάθι τους οι καταναλωτές
Ποια ήταν η μοναδική υποκατηγορία που κατέγραψε μείωση στον όγκο πωλήσεων
Αλκοολούχα ποτά, γαλακτοκομικά και μη αλκοολουχα ποτά ήταν τα προϊόντα που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σε όγκο, στο 9μηνο του έτους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Circana την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, συνολικά ο όγκος των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκε κατά 3,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με την αξία των πωλήσεων ενισχυμένη κατά 3,1% και τον τζίρο να διαμορφώνεται στα 8,99 δισ. ευρώ.
Στις τρεις μεγάλες κατηγορίες, ο όγκος των πωλήσεων στα τρόφιμα αυξήθηκε κατά 3,2% στα προϊόντα υγείας και ομορφιάς κατά 3,4% και στα προϊόντα για το σπίτι κατά 2,21%. Σε ό,τι αφορά την αξία των πωλήσεων, στα τρόφιμα ενισχύθηκαν κατά 4%, στα προϊόντα υγείας και ομορφιάς μειώθηκαν κατά 0,4% και στα προϊόντα για το σπίτι αυξήθηκαν οριακά κατά 0,1%,
Τα αλκοολούχα ποτά εμφάνισαν την μεγαλύτερη αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 7,5%, κάτι που αποδίδεται και στην αυξημένη παρουσία των τουριστών στην χώρα μας. Ακολούθησαν τα γαλακτοκομικά με άνοδο 7,1%, τα αναψυκτικά με 5,7%, τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς με 4,9% και τα κατεψυγμένα τρόφιμα με 4,7%.
Η μοναδική υπο-κατηγορία που κατέγραψε, οριακή πάντως, μείωση σε όγκο πωλήσεων ήταν τα σνακ με 0,1%.
Σε ό,τι αφορά την πορεία των τιμών συνολικά, εμφάνισαν οριακή πτώση 0,1%. Από τις τρεις μεγάλες κατηγορίες η μοναδική που εμφάνισε αύξηση τιμών ανά τεμάχιο, ήταν τα τρόφιμα με 0,7%. Αντίθετα στα προϊόντα υγείας και ομορφιάς και τα προϊόντα για το σπίτι οι τιμές ανά τεμάχιο μειώθηκαν κατά 3,6% και 2% αντίστοιχα. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις καταγράφηκαν στα προϊόντα μαγειρικής (συμπεριλαμβάνεται και το ελαιόλαδο) και στα σνακ με 3,1%.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις