Online σούπερ μάρκετ: Αύξηση 9% του τζίρου – Πώς διαμορφώνεται το καλάθι των καταναλωτών
![Online σούπερ μάρκετ: Αύξηση 9% του τζίρου – Πώς διαμορφώνεται το καλάθι των καταναλωτών](https://www.foodlife.gr/wp-content/uploads/2023/10/fresh-market-online-concept_173387-720.jpg)
Η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα
Οι δαπάνες των καταναλωτών στα online σούπερ μάρκετ άγγιξαν τα 335 εκατ. ευρώ το 2024, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 9% σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group.
Σημειώνεται ότι ο τζίρος αυτός δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση μέσης αξίας παραγγελίας κατά 6% στα €85 που οφείλεται κυρίως στα περισσότερα τεμάχια που αυτή περιέχει (κατά μέσο όρο 34,3τμχ σε σχέση με 32,8 το 2023) και όχι στον πληθωρισμό, αφού η αύξηση της μέσης online τιμής αγαθών ήταν 1% σε σχέση με 8% που ήταν το 2023.
Σε σύγκριση με το 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το 2024 ήταν: +18% σε προϊόντα για κατοικίδια, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9% και τα φρέσκα τρόφιμα κατά 8% .
Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις