Τι δείχνει η η έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ

Τις διάφορες πτυχές της εμπειρίας φιλοξενίας που εκτίμησαν περισσότερο οι επισκέπτες που επισκέφθηκαν τη χώρα μας αναδεικνύει η έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ .

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις κατηγορίες που περιλαμβάνονται τόσο στις θετικές (top-8) όσο και στις αρνητικές αναφορές (top-18), οι θετικές αναφορές είναι πολλαπλάσιες των αρνητικών, υποδεικνύοντας έναν υψηλό βαθμό ικανοποίησης.

Στην πρώτη θέση με 154 χιλ. θετικές αναφορές, ξεχωρίζει η κατηγορία «Φαγητό – Ποτό», με τις περισσότερες θετικές αναφορές να περιέχουν τη λέξη-κλειδί «πρωινό». Ακολουθεί η κατηγορία «Εγκατάσταση» με 86 χιλ. αναφορές, στις οποίες η λέξη «ξενοδοχείο» κυριαρχεί ως κεντρικό στοιχείο θετικής εμπειρίας. Η θεματική κατηγορία του «Προσωπικού» συγκεντρώνει 85 χιλ. θετικές αναφορές, επιβεβαιώνοντας τη σημασία του ανθρώπινου παράγοντα στην ικανοποίηση των επισκεπτών. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η κατηγορία «Εμπειρία» με 72 χιλ. θετικές αναφορές, ενώ η «Καθαριότητα» ακολουθεί με 58 χιλ. αναφορές, στις οποίες η έννοια της «υγιεινής» επικρατεί. Στην κατηγορία «Παραλία» καταγράφονται περίπου 35 χιλ. θετικές αναφορές, με τη λέξη-κλειδί «θάλασσα» να ξεχωρίζει στις προτιμήσεις των πελατών. Η κατηγορία «Εξυπηρέτηση» καταλαμβάνει την έβδομη θέση με 28 χιλ. αναφορές, ενώ στην όγδοη θέση βρίσκεται η «Ατμόσφαιρα» με 25 χιλ. αναφορές με τη λέξη-κλειδί «ησυχία» να κυριαρχεί.

Την ίδια στιγμή και στις αρνητικές αναφορές, στην πρώτη θέση, με 41 χιλ. αρνητικές αναφορές, βρίσκεται επίσης  η κατηγορία «Φαγητό – Ποτό» όπου το «ποτό» αναδεικνύεται ως κύριο θέμα αρνητικών σχολίων.

Ακολουθεί  η κατηγορία «Δωμάτιο» 41 χιλ. αναφορές, με τις περισσότερες αναφορές να εμπεριέχουν τη λέξη-κλειδί «κλιματισμός». Στην τρίτη θέση εμφανίζεται η κατηγορία «Τεχνικές Εγκαταστάσεις» με 22 χιλ. αναφορές, όπου η έλλειψη ζεστού νερού και ο καθαρισμός των πισίνων αναφέρονται συχνά.

Η «Εγκατάσταση» καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με 19 χιλ. αναφορές και λέξη-κλειδί το «κτήριο» ενώ η «Καθαριότητα» βρίσκεται στην πέμπτη θέση συγκεντρώνοντας 19 χιλ. αναφορές με κυρίαρχη λέξη-οδηγό τη «βρωμιά».

Ακολουθεί το «Μπάνιο» στην έκτη θέση με 17 χιλ. αρνητικές αναφορές ενώ η «Εμπειρία» βρίσκεται στην έβδομη θέση με 15 χιλ. αναφορές, με λέξη-κλειδί τον «επισκέπτη», υποδεικνύοντας προβλήματα στην αλληλεπίδραση με το προσωπικό ή άλλους επισκέπτες.

Η «Αξία» καταλαμβάνει την όγδοη με 13 χιλ. αναφορές, με επίκεντρο τις διαμαρτυρίες για θέματα πληρωμής. Η «Ατμόσφαιρα» κατατάσσεται στην ένατη θέση με 12 χιλ. αναφορές, με τη λέξη «φασαρία» να κυριαρχεί στα σχόλια. Το «Προσωπικό» βρίσκεται στη δέκατη θέση με 11 χιλ. αναφορές, κυρίως λόγω προβλημάτων στην επικοινωνία, ειδικά στα Αγγλικά. Η κατηγορία «Συντήρηση» καταγράφει 10 χιλ. αναφορές για σπασμένα αντικείμενα ενώ το «Κρεβάτι» καταλαμβάνει τη 12η θέση με 9 χιλ. αναφορές, με αρνητικά σχόλια κυρίως για τα στρώματα.

Η «Εξυπηρέτηση» ακολουθεί με 8 χιλ. αναφορές, όπου οι μεγάλες ουρές αποτελούν βασικό παράπονο και ακολουθήσε με 8 χιλ. αναφορές η «Διασκέδαση» με αρνητικά σχόλια κυρίως για τη μουσική. Στη 15η θέση εμφανίζεται η «Υποδοχή» με 7 χιλ. αναφορές για την αλληλεπίδραση με το προσωπικό υποδοχής. Η «Τοποθεσία» με 7 χιλ. αναφορές συνδέεται κυρίως με την έλλειψη συνδέσεων με μέσα μεταφοράς, όπως ταξί. Η «Διακόσμηση» βρίσκεται στη 14η θέση με 6 χιλ. αναφορές, κυρίως λόγω της παλιάς αισθητικής των επίπλων Τέλος, η «Παραλία» συγκέντρωσε 5 χιλ. αναφορές με κύριες λέξη-κλειδί την παραλία.

Σημειώνεται ότι μεταξύ των μεσογειακών χωρών, στην κατηγορία φαγητού-ποτού, η Κύπρος βρίσκεται στην πρώτη θέση με 87%, ακολουθούμενη από την Ελλάδα και την Τουρκία με 86% αντίστοιχα. Η Ισπανία βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 83% ενώ η Ιταλία καταλαμβάνει την πέμπτη θέση με 79%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις