Πώς «βαθμολογούν» οι τουρίστες τα εστιατόρια, καφέ και μπαρ της Αθήνας

Πόσα ξοδεύουν στις δαπάνες της εστίασης
Με 8,7 στα 10 βαθμολογούν τα εστιατόρια και με 8,6, τα μπαρ και τα καφέ της Αθήνας ως προς τις εγκαταστάσεις τους οι ξένοι τουρίστες που επισκέφθηκαν την πρωτεύουσα το 2024. Σε ό,τι αφορά τη σχέση ποιότητας – τιμής η βαθμολογία διαμορφώνεται σε 8,1 και 8,2 αντίστοιχα.
Η ημερήσια δαπάνη ανά άτομο διαμορφώθηκε μεσοσταθμικά στα 123 ευρώ, έναντι 119 ευρώ το 2023. Τα 41 ευρώ από αυτά, κατευθύνθηκαν σε δαπάνες σε εστιατόρια, καφέ, μπαρ και σε σνακ, τα 32 ευρώ δαπανήθηκαν για αγορές σε εμπορικά καταστήματα, τα 25 ευρώ για είσοδο σε αξιοθέατα και τα υπόλοιπα 25 ευρώ σε διάφορες άλλες δαπάνες.
Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την «Ετήσια Έρευνας Ικανοποίησης Επισκεπτών» που διεξήχθη από την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και την GBR Consulting.
Οι επισκέπτες συνεχίζουν να αξιολογούν συνολικά θετικά την εμπειρία της επίσκεψής του στην Αθήνα, με μέσο όρο 8,3 στα 10, ακολουθώντας μια ανοδική πορεία τα τελευταία 20 χρόνια κατά τα οποία διεξάγεται η έρευνα. Παρά τις υψηλές αξιολογήσεις για τις εγκαταστάσεις, η αντιληπτή αξία έχει μειωθεί, κυρίως λόγω των αυξανόμενων τιμών.
Περίπου το 69% των επισκεπτών των ξενοδοχείων επισκέπτεται την Αθήνα για αναψυχή – σε μεγάλο βαθμό κατόπιν σύστασης συγγενών και φίλων – για να επισκεφθεί την παγκοσμίου φήμης Ακρόπολη και άλλα αρχαιολογικά μνημεία και μουσεία. Πέρα από τα ιστορικά μνημεία, οι τουρίστες εμπλουτίζουν την πολιτιστική τους εμπειρία συμμετέχοντας σε οργανωμένα walking tours, city bus tours και παρακολουθώντας συναυλίες ή ζωντανές μουσικές εκδηλώσεις. Άλλα δημοφιλή σημεία ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν τα εμπορικά κέντρα, το Πολιτιστικό Κέντρο Σταύρος Νιάρχος και τις μαρίνες κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας, όπου οι μισοί των ερωτηθέντων επισκέφθηκαν επίσης κάποια παραλία. Παρά την αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα, τα νησιά της Αθήνας και ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας παραμένουν σχετικά άγνωστα στους περισσότερους επισκέπτες. Ωστόσο, η αναγνωρισιμότητα και των δύο συνεχίζει να βελτιώνεται σταθερά.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις