Σε ποια προϊόντα του σούπερ μάρκετ μειώθηκαν περισσότερο οι προσφορές
Mείωση των προσφορών κατά 1,4 μονάδες στα σούπερ μάρκετ το 8μηνο του 2022
Της Ρομίνας Νικηφόρου
Εν μέσω των διαρκών ανατιμήσεων στα είδη πρώτης ανάγκης οι καταναλωτές βρίσκονται στο… κυνήγι των προσφορών κατά τις αγορές τους στο σούπερ μάρκετ, την ίδια στιγμή πάντως που οι επιχειρήσεις προχωρούν σε μείωση των προωθητικών τους ενεργειών.
Ακολουθούν τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής με μείωση στις προσφορές κατά 2,1 μονάδες και τέλος τα τρόφιμα τα οποία εμφανίζουν μείωση 1 μονάδας, δηλαδή από 24,8% το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρσι σε 23,8% φέτος.
Την ίδια στιγμή σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το 84% των καταναλωτών δηλώνει ότι κυνηγάει περισσότερο προσφορές και εκπτώσεις ενώ η μέση εξοικονόμηση των καταναλωτών από τις προσφορές και τις εκπτώσεις στο σουπερμάρκετ, σταθερά ξεπερνά το 13%.
Οι καταναλωτές πλέον βρίσκονται εν αναμονή και του λεγόμενου «καλαθιού του νοικοκυριού» των σούπερ μάρκετ, αφού οι 30 κατηγορίες προϊόντων έχουν προηγουμένως καθοριστεί από το υπουργείο Ανάπτυξης. Στόχος είναι τα συγκεκριμένα προϊόντα που θα συμπεριλαμβάνονται στο καλάθι να υπάρχουν χαμηλές ή και μηδενικές ανατιμήσεις. Όπως έχει επισημάνει ο ΓΓ Εμπορίου Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, το εργαλείο αυτό,όταν θα τεθεί σε εφαρμογή λειτουργήσει πρόσθετα, μαζί με τις προσφορές που ήδη γίνονται στα σούπερ και οποίες συνήθως αφορούν σε συγκεκριμένο αριθμό προϊόντων.
Διαβάστε επίσης: Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Πόσο αυξήθηκαν οι πωλήσεις τους εν μέσω ακρίβειας
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις