Πόσα ξόδεψαν στις αγορές τους

Ο συνολικός όγκος των παραγγελιών στη Black Friday κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρσι, καταγράφοντας μια μικρή αύξηση της τάξεως του 1%  ενώ η μέση τιμή του καλαθιού σε σχέση με το 2023  σημειώνει επίσης μία οριακή  πτώση του ενός ευρώ (98 ευρώ έναντι 99 ευρώ την περασμένη χρονιά).

Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται στο Black Friday 2024 Report του Skroutz, έναν απολογισμό για την κίνηση των αγορών των καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday αλλά και για τις κατηγορίες των προϊόντων που επέλεξαν να ξοδέψουν περισσότερα οι χρήστες.

Σημαντική αύξηση  30,7% παρουσιάζεται φέτος στον όγκο των παραγγελιών μέσω skroutz marketplace σε σχέση με το 2023 ενώ φαίνεται ότι οι καταναλωτές περίμεναν την περίοδο των εκπτώσεων της Black Friday και Cyber Monday για να κάνουν τις αγορές τους καθώς ο αριθμός των πωλήσεων μέσω skroutz Marketplace εν συγκρίσει με το μέσο όρο πωλήσεων τις προηγούμενες Παρασκευές και Δευτέρες σε βάθος 2 μηνών αυξήθηκε κατά 87% και 40% αντίστοιχα.

Στις πρώτες θέσεις της λίστας των κατηγοριών προϊόντων με τις περισσότερες παραγγελίες βρίσκονται: Σπίτι & Κήπος και Τεχνολογία με ποσοστό 35% και 31% επί των συνολικών παραγγελιών αντίστοιχα. Την τρίτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών, καταλαμβάνει η Υγεία-Ομορφιά με ποσοστό 25,76% επί του συνολικού αριθμού παραγγελιών μέσω skroutz marketplace με τη Μόδα να καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με ποσοστό 21%. Τέλος, όσον αφορά στον παραγόμενο τζίρο αγορών μέσω skroutz marketplace, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η οικογένεια κατηγοριών Τεχνολογία με ποσοστό που αγγίζει το 36% και ακολουθεί η Σπίτι – Κήπος με ποσοστό 25%

Στο παρακάτω γράφημα παρουσιάζεται σε επίπεδο οικογένειας κατηγοριών το ποσοστό επί των συνολικών αγορών μέσω skroutz κατά το οποίο οι χρήστες επωφελήθηκαν περισσότερο των προσφορών και εκπτώσεων, με την κατηγορία Μόδα να καταλαμβάνει την πρώτη θέση και ποσοστό 37,5% και την Υγεία-Ομορφιά να ακολουθεί (22,2%).

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις