Τι δείχνουν τα στοιχεία της IRI για τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ τον Ιανουάριο του 2023.

Τον πρώτο μήνα του νέου έτους ο τζίρος των σούπερ μάρκετ κατέγραψε άνοδο της τάξεως του 7% την ίδια στιγμή που ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 2,5% και η ανοδική πορεία του μεριδίου των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας συνεχίστηκε.

Τα παραπάνω προκύπτουν από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία μετρήσεων ΙRI για τις πωλήσεις τον Ιανουάριο του 2023, σύμφωνα με τα οποία τη μεγαλύτερη μείωση σε όγκο κατέγραψε η κατηγορία των τροφίμων με 2,9%.

Πτωτική τάση στις πωλήσεις ανά μονάδα εμφάνισαν άλλωστε όλες οι επιμέρους κατηγορίες τροφίμων –  με εξαίρεση τα μη αλκοολούχα και τα αλκοολούχα ποτά που είχαν αύξηση (2,4% και 1,9% αντίστοιχα) – ενώ οι μεγαλύτερες απώλειες παρατηρήθηκαν στα κατεψυγμένα τρόφιμα και τα γαλακτοκομικά.

Υποχώρηση  2,3% καταγράφηκε και στον όγκο πωλήσεων των ειδών νοικοκυριού ενώ η μοναδική κατηγορία που εμφάνισε ανάπτυξη σε όγκο ήταν της υγείας και ομορφιάς με 1,2%.

Παράλληλα η ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζεται και τον πρώτο μήνα του 2023 με την IRΙ μάλιστα να σημειώνει πως  είναι σχεδόν 5 φορές υψηλότερη από εκείνη των επώνυμων προϊόντων. Συγκεκριμένα το μερίδιο των PL τον Ιανουάριο του 2023 διαμορφώθηκε στο 17,7% αυξημένο κατά 21,3%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις