Retail

Σούπερ μάρκετ: Ιδιωτικής ετικέτας 1 στα 4 προϊόντα που αγοράζουν οι Έλληνες

Σούπερ μάρκετ: Ιδιωτικής ετικέτας 1 στα 4 προϊόντα που αγοράζουν οι Έλληνες

Ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ το α΄ τρίμηνο του 2024 ήταν αυξημένος κατά 3%

Το 25,4% έφτασε το πρώτο τρίμηνο του έτους, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας επί του συνόλου των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ, έναντι  24,7%, αντίστοιχα, στο τέλος του 2023.

Τα pl φαίνεται πως συνεχίζουν να κερδίζουν θέση στο καλάθι των καταναλωτών παρά το γεγονός όπως επισημαίνει η εταιρεία μετρήσεων NielsenIQ, ο ρυθμός ανάπτυξης των τιμών φαίνεται να βαίνει μειούμενος συγκριτικά με το προηγούμενο διάστημα.

Οι ανατιμήσεις, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, έφτασαν μεσοσταθμικά το 1%, ενώ υψηλή παραμένει, την ίδια περίοδο η προωθητική ένταση, από 68,7% που ήταν στο τέλος του 2023, στο 69,8% στις αρχές του 2024.

Παράλληλα, ευνοημένες από τις υψηλές θερμοκρασίες, ιδιαίτερα του Μαρτίου, φαίνονται ορισμένες κατηγορίες που συνδέονται με τις καταναλωτικές συνήθειες κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Συγκεκριμένα τα παγωτά εμφάνισαν ανάπτυξη της τάξεως του +21,0%, τα εντομοαπωθητικά κατά +19,5%, οι μπύρες κατά +12,7% και τα νερά κατά 10,4%.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu