Σούπερ μάρκετ: Σε ποια προϊόντα συνεχίστηκαν οι ανατιμήσεις τον Μάρτιο
Στα τρόφιμα καταγράφεται αύξηση των τιμών ανά μονάδα κατά 1,1%
Αύξηση 2,2% του τζίρου και 1,7% του όγκου πωλήσεων καταγράφηκε στα σούπερ μάρκετ τον Μάρτιο του 2024, σε σχέση με την αντίστοιχο μήνα του 2023 ενώ οι τιμές, ανά μονάδα, αυξήθηκαν κατά 0,5% σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circara.
Μεταξύ των μεγάλων κατηγοριών προϊόντων, στα τρόφιμα οι ανατιμήσεις φαίνεται πως συνεχίζονται έστω και με μικρότερο ρυθμό σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, καθώς παρατηρείται άνοδος της τάξεως του 1,1% ανά μονάδα. Αντίθετα στις άλλες δύο μεγάλες κατηγορίες προϊόντων, είδη προσωπικής φροντίδας και προϊόντα για το σπίτι, καταγράφεται μείωση σε σχέση με πέρσι, κατά 1,4% και ο,5% αντίστοιχα.
Αναλυτικά στις επιμέρους κατηγορίες οι μεγαλύτερες ανατιμήσεις παρατηρούνται:
- Σνακς κατά 3,8%
- Μη αλκοολούχα ποτά κατά 3,5%
- Προϊόντα και βοηθήματα μαγειρικής κατά 3,4%
- Προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς κατά 2,2%
- Αλκοολούχα ποτά κατά 0,8%
- Καθαριστικά για το σπίτι κατά 0,7%
- Συσκευασμένα τρόφιμα κατά 0,5%
Στον αντίποδα οι μεγαλύτερες μειώσεις καταγράφηκαν:
- Προϊόντα προσωπικής υγιεινής κατά 4,5%
- Γαλακτοκομικά κατά 4,2%
- Άλλα προϊόντα για το σπίτι κατά 3,6%
- Κατεψυγμένα τρόφιμα κατά 0,2%
Με βάση τα ίδια στοιχεία, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνέχισαν την ανοδική τους πορεία, έχοντας πλέον μερίδιο 27,1% επί του συνόλου των πωλήσεων και εμφανίζοντας ρυθμό ανάπτυξης 4,2%, σε σύγκριση με πέρσι. Αξίζει να σημειωθεί ότι ώθηση στα PL δίνει η κατηγορία των τροφίμων η οποία εμφανίζει άνοδο από το 26,5% πέρσι στο 27,5% φέτος, την ίδια στιγμή που οι άλλες δύο μεγάλες κατηγορίες, προϊόντα προσωπικής υγιεινής και σπιτιού κινούνται πτωτικά.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις