Σούπερ μάρκετ: Τοποθετούνται ταμπελάκια στα προϊόντα που μειώνονται οι τιμές
Ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος τόνισε στην αντιπροσωπεία της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας ότι θα πρέπει να στηρίξουν την πρωτοβουλία για μείωση των τιμών τοποθετώντας ειδική σήμανση για τη διευκόλυνση των καταναλωτών
Συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου με το προεδρείο της Ένωσης των Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας μετά από αίτημά τους για την ενημέρωσή του σχετικά με τις μετρήσεις του Ινστιτούτου Ερευνών Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), τη σύγκριση των τιμών των προϊόντων τους με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, την πορεία των μεγεθών του κλάδου, την κοστολόγηση των προϊόντων από το χωράφι στο ράφι, την εξέλιξη της πρωτοβουλίας μείωσης των τιμών και τα μέτρα ελέγχου των τιμών.
Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας
Ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος τόνισε, στα μέλη της αντιπροσωπείας πως οφείλουν να συνεχίσουν την πρωτοβουλία για σοβαρές μειώσεις τιμών, να επεκτείνουν την πρωτοβουλία για τους 600 κωδικούς και πέρα από αυτόν τον στόχο, να παρατείνουν χρονικά το μέτρο και να το στηρίξουν τοποθετώντας ειδική σήμανση για τη διευκόλυνση των καταναλωτών.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία δεν αποτελεί ένα νομοθετημένο μέτρο του κράτους αλλά μια πρωτοβουλία των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών μετά από κάλεσμα του κ. Θεοδωρικάκου να προβούν σε αυτή την πρωτοβουλία. Αυτό που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα είναι ότι τα σούπερ μάρκετ θα έπρεπε να φροντίσουν να επικοινωνηθούν με κάθε τρόπο οι μειώσεις αυτές στους καταναλωτές. Ένα σούπερ μάρκετ έχει περίπου 20.000 κωδικούς, 20.000 διαφορετικά προϊόντα.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του foodlife.gr τα σούπερ μάρκετ θα τοποθετήσουν τις ειδικές σημάνσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ τις επόμενες ημέρες. Θα παραγγελθούν τα ταμπελάκια και σταδιακά θα τοποθετηθούν σε 4.500 σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα.
Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι «πρέπει όλοι να συνεχίσουν την προσπάθειας μείωσης των τιμών με μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους σε όφελος των καταναλωτών «οι μειώσεις πρέπει να επεκταθούν σε κωδικούς και σε χρονική διάρκεια και να είναι αναλογικές σε όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες της αγοράς», είπε χαρακτηριστικά. Οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ συμφώνησαν και σε αυτό το πλαίσιο αναμένονται οι νέοι κωδικοί με τους οποίους θα συνεχιστεί η πρωτοβουλία μείωσης των τιμών.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις