Ποιες είναι οι 5 προτεραιότητες του επιχειρηματία, υποψηφίου για την προεδρία του ΣΕΒ Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών

Ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος στις 18 Ιουνίου θα διεκδικήσει την προεδρία του ΣΕΒ Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, ωστόσο εδώ και αρκετό καιρό έχει θέσει επί τάπητος τις προτεραιότητές για την επόμενη ημέρα στον Σύνδεσμο των Βιομηχάνων.

Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας

Ο επιχειρηματίας εξάλλου είναι υπέρμαχος της συνεννόησης γνωρίζοντας καλά ότι πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Ξεκάθαρος στις απόψεις του για την ελληνική επιχειρηματικότητα αλλά και για τους στόχους που έχει θέσει. Όσοι τον γνωρίζουν κάνουν λόγο για έναν ακούραστο επιχειρηματία με όραμα. Έναν αυτοδημιούργητο επιχειρηματία που πλέον ήρθε η ώρα να συμβάλλει μέσα από ένα θεσμικό ρόλο στην ενίσχυση της ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Οι 5 προτεραιότητες του Σπύρου Θεοδωρόπουλου

  • Εργασιακά: Η πρώτη προτεραιότητα του Σπύρου Θεοδωρόπουλου είναι τα εργασιακά, ένας τομέας με τον οποίο έχει επιφορτισθεί ήδη στον ΣΕΒ. Πιστεύει ότι η εργασιακή νομοθεσία θα πρέπει να εκσυγχρονισθεί, υποστηρίζοντας ότι είναι πολύπλοκη, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αντιφατικές αποφάσεις από δικαστήρια γιατί δεν είναι ξεκάθαρη η νομοθεσία στα εργασιακά. Πρωτογενής τομέας: Στην Ελλάδα σύμφωνα με τον Σπ. Θεοδωρόπουλο η κατανάλωση προϊόντων είναι πολύ μεγαλύτερη από την παραγωγή. «Δεν μπορούμε να καταναλώνουμε παραπάνω από αυτό που παράγουμε», θα τονίσει χαρακτηριστικά.
  • Αναδιοργάνωση του ΣΕΒ. Σύμφωνα με τον Σπ. Θεοδωρόπουλο πρέπει να γίνει μια αναδιοργάνωση στον ΣΕΒ και να δημιουργηθεί μια ειδική ομάδα που να ασχοληθεί ακόμη περισσότερο με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
  • Νεοφυείς επιχειρήσεις: Στις προτεραιότητες του υποψήφιου προέδρου του ΣΕΒ είναι και η δημιουργία μιας ειδικής ομάδας που θα ασχολείται με τις νεοφυείς εταιρείες.
  • Ευρωπαϊκή Ανταγωνιστικότητα. Όπως ανέφερε ο νυν αντιπρόεδρος του ΣΕΒ «Πρέπει να ενισχυθεί η ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα».

Εκτός από τις 5 βασικές προτεραιότητες, ο Σπ. Θεοδωρόπουλος έχει ταχθεί υπέρ της παροχής κινήτρων στις επιχειρήσεις προκειμένου να συγχωνευθούν και να δημιουργηθούν μεγαλύτερες.

Έχει εκφράσει ωστόσο και την απαισιοδοξία του στο θέμα αυτό τονίζοντας ότι «οι Έλληνες δεν θέλουν να συνεταιρίζονται».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις