Ο γαλλικός κολοσσός εξαγοράζει μερίδιο ύψους 30% στη French Bloom, μια εταιρεία γνωστή για τον αφρώδη οίνο της

Ο γαλλικός οίκος πολυτελείας LVMH Moët Hennessy-Louis Vuitton μπαίνει στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών την ίδια στιγμή που όλο και περισσότεροι καταναλωτές ζητούν ποτά με χαμηλά ποσοστά ή μηδενικό αλκοόλ.

Συγκεκριμένα ο γαλλικός κολοσσός εξαγοράζει μερίδιο ύψους 30% στη French Bloom, μια εταιρεία γνωστή για τον αφρώδη οίνο της, με τιμή που μπορεί να ξεπεράσει τα 100 ευρώ το μπουκάλι.

Σύμφωνα με όσα αναφέρε η Wall Street Journal, η γαλλική French Bloom ιδρύθηκε το 2021 και έκτοτε διπλασιάζει τις πωλήσεις της κάθε χρόνο. Φέτος, υπολογίζει να πουλήσει 500.000 μπουκάλια σαμπάνιας χωρίς αλκοόλ. «Υπάρχει τεράστια ζήτηση για ποιοτικά προϊόντα χωρίς αλκοόλ», δήλωσε στην WSJ ο David Serre, επικεφαλής στρατηγικής της Moët Hennessy. «Σε εμάς ήταν ξεκάθαρο εδώ και κάποια χρόνια, αλλά δεν είχαμε βρει τη σωστή ευκαιρία», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Η French Bloom έχει λανσάρει μια ποικιλία από αφρώδεις οίνους, όπως λευκό και ροζέ, που κυμαίνονται στα 30-35 ευρώ. Το τελευταίο προϊόν της που κυκλοφόρησε το 2022, το La Cuvée Vintage, είναι χωρίς αλκοόλ και πωλείται έναντι 112 ευρώ το μπουκάλι.«Είμαστε ενθουσιασμένοι που κάνουμε το επόμενο βήμα με την Moët Hennessy, τον αδιαμφισβήτητο παγκόσμιο ηγέτη στα κρασιά και ποτά πολυτελείας», δήλωσε ο Rodolphe Frerejean-Taittinger CEO της French Bloom.

Για να αφαιρεθεί το αλκοόλ από τα κρασιά της, η French Bloom ισχυρίζεται ότι αξιοποιεί μια «αποκλειστική» μέθοδο απόσταξης σε χαμηλή θερμοκρασία. Ο τομέας των κρασιών της Moët Hennessy από την πλευρά του θέλει να αυξήσει τα εναλλακτικά προϊόντα, με μια γκάμα μη αλκοολούχων ποτών.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις