Τι αναφέρει ο ελληνικός όμιλος μετά την αίτηση πτώχευσης που κατέθεσε η μητρική εταιρεία στις ΗΠΑ

Τα TGI Fridays στην Ελλάδα ακμάζουν, επιδεικνύοντας ισχυρή ανάπτυξη, όπως επισημαίνει η ελληνική εταιρεία Pax Hospitality που αναπτύσσει το δίκτυο στην Ελλάδα, μετά την αίτηση πτώχευσης που κατέθεσε η μητρική εταιρεία στις ΗΠΑ.

«Ξεκαθαρίζοντας το τοπίο, είναι σημαντικό να αναφερθεί πως η TGI Fridays Franchisor LLC (Δικαιοπάροχος) στην οποία και ανήκουν τα δικαιώματα για το brand, τα περίπου 110 καταστήματα Franchise στην Αμερική και τα επιπλέον 320 καταστήματα διεθνώς σε 41 χώρες συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά, χωρίς να τίθεται θέμα προσφυγής τους στη διαδικασία του Άρθρου 11.

Στο άρθρο 11 έχει προσφύγει η TGI Fridays Inc, η οποία ελέγχει τα 39 εταιρικά καταστήματα της Αμερικής και μόνο με σκοπό την εξυγίανση της εταιρείας και την αναδιάρθρωσή της. Τα προβλήματα της εταιρείας έχουν τις ρίζες τους στην περίοδο της πανδημίας και σε οφειλές που προέκυψαν κυρίως τη συγκεκριμένη περίοδο» σημειώνεται.

Σχετικά με την Ελλάδα διευκρινίζεται ότι ο ελληνικός όμιλος, όπως και ο franchisor (δικαιοπάροχος) δεν επηρεάζονται από την προσπάθεια εξυγίανσης των εταιρικών καταστημάτων της Αμερικής και συνεχίζουν κανονικά τη λειτουργία τους. Μάλιστα, ο όμιλος στην Ελλάδα συνεχίζει να έχει εξαιρετική πορεία, σημειώνοντας τις υψηλότερες πωλήσεις στην τρέχουσα χρήση από έναρξης της λειτουργίας του στη χώρα μας και εξετάζει ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη του σήματος στην Ελλάδα αλλά και σε γειτονικές χώρες.

Ο CEO της Pax Hospitality Νίκος Νέγκας δήλωσε σχετικά με την υπαγωγή στο άρθρο 11 των εταιρικών καταστημάτων της Αμερικής πως «είμαστε αισιόδοξοι ότι θα γίνει με επιτυχία και θα επιτρέψει στο brand να επανέλθει σε υγιή ανάπτυξη στην Αμερική καθώς τα τελευταία χρόνια η χρηματοοικονομική θέση του είχε επιβαρυνθεί ιδιαίτερα, με επιπτώσεις στη λειτουργία των καταστημάτων και έλλειψη πόρων για ανάπτυξη. Ως εκ τούτου θεωρούμε θετική την εξέλιξη η οποία ακολουθεί σειρά προηγούμενων κινήσεων, με στόχο την εξυγίανση και υγιή πορεία του brand μελλοντικά».

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις