Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η Boston Globe είχε γράψει ότι τα ξυραφάκια Mach3 της Gillette ήταν το προϊόν με τη μεγαλύτερη συχνότητα κλοπών σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Eάν ένας καταναλωτής που χρησιμοποιεί το Mach3 δύο φορές την εβδομάδα και αλλάζει ξυραφάκια κάθε πέντε ξυρίσματα, ξοδεύει 66,39 δολάρια τον χρόνο, όπως υπολογίζει το Hustle με βάση την τιμή λιανικής στις ΗΠΑ.
The Hustle: Αυτό είναι το προϊόν που κλέβουν πιο συχνά από τα ράφια των σούπερ μάρκετ
Ποιος είναι ο λόγος που το κλέβουν 2,5 φορές πιο συχνά σε σχέση με τα υπόλοιπα
Δεν είναι τυχαίο που το συγκεκριμένο προϊόν βρίσκεται τις περισσότερες φορές κλειδωμένο σε ντουλαπάκια καθώς έχει διαπιστωθεί ότι είναι εκείνο που το κλέβουν 2,5 φορές πιο συχνά σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα.
Κι όμως, δεν είναι είναι ούτε το ελαιόλαδο ούτε κάποιο άλλο προϊόν στο οποίο η τιμή του να έχει αυξηθεί σημαντικά εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του The Hustle τα ξυραφάκια είναι το νούμερο 1 προϊόν που κλέβουν από τα ράφια των σούπερ μάρκετ. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, οι κλέφτες αναζητούν προϊόντα που εμφανίζουν διαρκή ζήτηση, καθώς το πρώτο πράγμα που περνά από το μυαλό τους είναι εάν μπορούν να το πουλήσουν. Με δεδομένο το μικρό τους μέγεθος, είναι ένα προϊόν το οποίο ένας κλέφτης μπορεί να κρύψει εύκολα κάτω από την μπλούζα του σε μεγάλες ποσότητες, κάτι που σημαίνει ότι η αξία τους ανά κιλό είναι υψηλή, ενώ κάποιος μπορεί να το αγοράσει online, σε λαϊκές αγορές και σε περίπτερα.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις