Οι συνολικές Online δαπάνες των Ελλήνων ανήλθαν στα 34,9 δισ. ευρώ το 2023 

Οι μισές δαπάνες από τις συνολικές Online αγορές που πραγματοποιούν οι Έλληνες, κατευθύνονται σε φυσικά αγαθά και κατά κύριο λόγο, στην επίπλωση του σπιτιού, ρούχα και παπούτσια καθώς και σε είδη διατροφής, το 31% σε έξοδα για ταξίδια και το 19% σε διάφορες υπηρεσίες.

Τα παραπάνω προκύπτουν από την έρευνα που διεξήγαγε η Kantar Sifo για λογαριασμό του Ομίλου Nexi, σύμφωνα με τα οποία οι συνολικές Online δαπάνες των Ελλήνων ανήλθαν στα 34,9 δισ. ευρώ. 

Αναλυτικά, οι αγορές φυσικών αγαθών που έκαναν οι Έλληνες μέσω διαδικτύου ήταν αξίας 17,5 δισ. ευρώ. Οι υψηλότερες, σε κόστος, δαπάνες τους, αφορούσαν σε αγορές οικιακών ηλεκτρικών συσκευών (3,1 δισ. ευρώ), λευκών συσκευών (2,6 δισ. ευρώ) ρούχων (2,4 δισ. ευρώ) και παπουτσιών (1,7 δισ. ευρώ). Παράλληλα το 1,1 δισ. ευρώ έφτασαν οι αγορές για προϊόντα ομορφιάς, ενώ αντίστοιχο πόσο ξόδεψαν στις κατηγορίες των ειδών παντοπωλείου καθώς και των έτοιμων γευμάτων.

Από την άλλη πλευρά τα 10,7 δισ. ευρώ έφτασαν οι οnline αγορές για την πραγματοποίηση ταξιδιών.  Από αυτά, οι Έλληνες ξόδεψαν 4,7 δισ. ευρώ για αεροπορικά εισιτήρια, 3,7 δισ. ευρώ για τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο και 0,7 δισ. ευρώ για ταξιδιωτικά πακέτα που αφορούν σε οργανωμένες διακοπές.

Στο τομέα των υπηρεσιών  κατευθύνεται το 19% των δαπανών του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίες ανέρχονται σε 6,7 δισ. ευρώ. Από αυτές οι υψηλότερες αφορούν στην ασφάλιση (3,1 δισ. ευρώ), σε online στοιχήματα (0,6 δισ. ευρώ) καθώς και αντίστοιχο πόσο για την αγορά εισιτηρίων για διάφορες εκδηλώσεις.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις