Τα νέα πλάνα της κρητικής εταιρείας

Από ένα απλώς παραδοσιακό προϊόν, το παξιμάδι συνιστά πλέον μία τροφή που εντάσσεται στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις που εστιάζουν σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας 

Με ρίζες από την Κρήτη, «Το Μάννα» – Τσατσαρωνάκη ξεκίνησε το 1948 ως οικογενειακή επιχείρηση και κατέχει σήμερα ηγετική θέση στην αγορά των παξιμαδιών. Σημαντικός σταθμός για την εταιρεία ήταν το λανσάρισμα της σειράς «Δαγκωτό», ένα χειροποίητο προϊόν  που ενώνει τις αξίες του παραδοσιακού κρητικού παξιμαδιού με τον κόσμο των σνακς.

Το πλάνο των επόμενων ετών  για την εταιρεία περιλαμβάνει την είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων σύμφωνα με τις νέες ανάγκες των καταναλωτών αλλά και η ενίσχυση των εξαγωγών που στην παρούσα φάση αποτελούν το 7% του τζίρου της εταιρείας.  Τους προσεχείς μήνες, «Το Μάννα» – Τσατσαρωνάκη, ετοιμάζεται να λανσάρει νέες γεύσεις – με λιαναρόσπορο, καλαμπόκι και βρώμη- στη σειρά «Δαγκωτό» που αυτή τη στιγμή συνεισφέρει το 11% των πωλήσεων την εταιρείας, η οποία τους πρώτους μήνες του 2025 καταγράφει ανάπτυξη της τάξεως του  15% σε αξία και αντίστοιχη σε όγκο.

«Στόχος μας είναι να μεγαλώσει η πίτα των καταναλωτών» σημείωσε η διοίκηση της εταιρείας.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία που απέκτησε το 2021 μέσω πλειστηριασμού, το παλιό εργοστάσιο της «Κατσέλης», έκτασης 23.000 τ.μ. που βρίσκεται στις Αχαρνές Αττικής αναμένεται έως το τέλος Μαϊου να έχει πραγματοποιήσει την μετεγκατάσταση των logistics της ενώ εκτιμάται ότι μέσα στο Φθινόπωρο θα έχει παραδοθεί και η μονάδα.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις