Η εταιρείας συμπλήρωσε 10 χρόνια παρουσίας ενώ στη χώρα μας βρίσκεται από το 2019

Με αφορμή τη συμπλήρωση 10 ετών παρουσίας της Wolt που ξεκίνησε από το Ελσίνκι της Φινλανδίας το 2014 έχει φτάσει σήμερα να λειτουργεί σε 28 χώρες και 1.000 πόλεις σε όλο τον κόσμο, η εταιρεία γνωστοποιεί στοιχεία σχετικά με τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.

Στη χώρα μας η πλατφόρμα λειτουργεί από το 2019 και πλέον δραστηριοποιείται σε πάνω από 45 πόλεις. Με περισσότερα από 16.300 συνεργαζόμενα καταστήματα (εστιατόρια, καταστήματα, υπηρεσίες κτλ.) και περισσότερους από 7.000 συνεργάτες διανομείς, η Wolt έχει γίνει πλέον μία ηγετική δύναμη στον κλάδο του delivery στη χώρα μας.

Σε ό,τι αφορά στις παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας, οι περισσότερες πραγματοποιούνται την Παρασκευή, με την Αθήνα να βρίσκεται στο «επίκεντρο», ως η πιο ενεργή πόλη από πλευράς παραγγελιών.

Το πιο δημοφιλές προϊόν είναι το burger, ενώ τα αγαπημένα προϊόντα των καταναλωτών του Wolt Market είναι το παγωτό, το τυρί και τα μη αλκοολούχα ποτά.

Τέλος, η πιο ακριβή παραγγελία που έγινε ποτέ στη χώρα μας μέσω της Wolt ήταν στα 1.999€!

Σύμφωνα με το report «A Decade Delivered» στο οποίο η εταιρεία συνεργάστηκε με την Copenhagen Economics, στη WOLT που ξεκίνησε ως πλατφόρμα παράδοσης φαγητού, πλέον, οι παραγγελίες που δεν αφορούν εστιατόρια αποτελούν σήμερα περίπου το 20% της δραστηριότητας της Wolt, με μόνο τις πωλήσεις σούπερ μάρκετ να ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ ετησίως.

Μέσα στα δέκα χρόνια λειτουργίας της, οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και οι διανομείς στήριξαν τις οικονομίες των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται η Wolt με 19 δισ. ευρώ, ενώ η πλατφόρμα συνεισέφερε με 15 δισ. ευρώ σε αγορές στις πάνω από 150.000 συνεργαζόμενες τοπικές επιχειρήσεις παγκοσμίως.

Επίσης, με την πλατφόρμα συνεργάζονται πάνω από 450.000 διανομείς που αυτοαπασχολούνται και έχουν κερδίσει 3 δισ. ευρώ σε ευέλικτο και συμπληρωματικό εισόδημα.

Σε ό,τι αφορά τη συνδρομητική υπηρεσία Wolt+, κατάφερε πολύ σύντομα να φτάσει το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου συνδρομητών, επιτρέποντας στους πελάτες να εξοικονομούν χρήματα μέσω μηδενικών fees για το delivery των παραγγελιών τους, αλλά και μέσα από αποκλειστικές εκπτώσεις και καμπάνιες που είναι αποκλειστικά διαθέσιμες για τους συνδρομητές. Έτσι, οι πελάτες του Wolt+ έχουν εξοικονομήσει πάνω από 200 εκατ. ευρώ από το λανσάρισμά του το 2021.

Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις