Ραγδαία αύξηση των αναζητήσεων με τον όρο “vegan” το 2021
Μεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν οι άνθρωποι παγκοσμίως το 2021 για θέματα που αφορούν τον βιγκανισμό.
Οι αναζητήσεις στο Google του όρου vegan και συγκεκριμένα της φράσης “vegan φαγητό κοντά μου” παρουσίασαν αύξηση άνω του 5.000% το 2021. Η μηχανή αναζήτησης Google προσδιόρισε τον όρο ως “αναζήτηση-έκπληξη” στην πρόσφατη έκθεσή της με τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις για την χρονιά που μας πέρασε.
Εκτός από το “vegan φαγητό κοντά μου”, οι χρήστες της Google αναζητούσαν και άλλα θέματα σχετικά με τους vegan. Τον μήνα Οκτώβριο, οι φράσεις “η κλιματική αλλαγή προκαλείται από τον άνθρωπο” και “πώς η κατανάλωση λιγότερης ποσότητας κρέατος βοηθά στην αλλαγή του κλίματος” ήταν κορυφαίες αναζητήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τον Νοέμβριο, οι παγκόσμιες αναζητήσεις για “vino vegano” (vegan κρασί στα ισπανικά) αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 3.800%. Όταν επρόκειτο για συγκεκριμένα τρόφιμα, οι άνθρωποι έψαχναν τον όρο “vegan” σε συνδυασμό με ζυμαρικά, κέικ, τηγανίτες, τσίλι και σούπα.
Φέτος, καθώς ο κόσμος συνέχισε να παλεύει με τη συνεχιζόμενη πανδημία του COVID-19, η Google εντόπισε ότι οι χρήστες έψαχναν για «πώς να θεραπεύονται» με διάφορους τρόπους, και οι δύο απευθείας εισάγοντας τον όρο (ο οποίος επίσης παρουσίασε αύξηση ρεκόρ αναζήτησης φέτος ) και έμμεσα αναζητώντας θέματα που προάγουν την υγεία, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν την υγεία του πλανήτη.
Μια έκθεση που κυκλοφόρησε πέρυσι έδειξε ότι οι αναζητήσεις της Google για βιγκανισμό έφτασαν στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών το 2020. Και το φαγητό δεν είναι το μόνο ερώτημα, καθώς 10 εκατομμύρια αναζητήσεις στο Google γίνονται για είδη vegan που δεν σχετίζονται με τρόφιμα, όπως παπούτσια, καλλυντικά και τσάντες. Όσον αφορά τη δημοτικότητα του βιγκανισμού σε συγκεκριμένες χώρες, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία και το Ισραήλ κατείχαν τις τρεις πρώτες θέσεις με τις Ηνωμένες Πολιτείες να βρίσκονται στη 12η θέση.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις