Τι θα τρώνε οι vegan το 2023; Οι τάσεις στην φυτική διατροφή που θα δούμε φέτος

Οι καινοτομίες που θα φέρει το νέο έτος στην φυτική διατροφή
Η βιομηχανία φυτικών εναλλακτικών δεν σταματά να αναπτύσσεται καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι στον πλανήτη εγκαταλείπουν το κρέας και ακολουθούν μια χορτοφαγική διατροφή. Οι δύο αυτοί παράγοντες οδηγούν στην δημιουργία food trends τα οποία θα διαδοθούν μέσα στην νέα χρονιά όχι μόνο μεταξύ των vegan αλλά ακόμα και σε αυτούς που έχουν ακόμα τα ζωικά προϊόντα στην διατροφή τους. Αυτές είναι μερικές από τις vegan διατροφικές τάσεις που προβλέπεται ότι θα συναντήσουμε μέσα στο 2023, πολλές από τις οποίες ήρθαν για να μείνουν.
Μανιτάρια
Τα μανιτάρια, γνωστά για τη θρεπτική τους αξία, τη γεύση και την υφή τους που μοιάζει με κρέας, αποτελούν βασικό συστατικό στο vegan μαγείρεμα σε όλο τον κόσμο εδώ και αιώνες. Αλλά φέτος, περισσότεροι άνθρωποι θα απομακρυνθούν από τις ταπεινές ποικιλίες “κάστανο” και πορταμπέλλο και θα στραφούν σε επιλογές όπως το “στρείδι” (η αγορά του οποίου ήδη μεγαλώνει), το “κοτόπουλο του δάσους“, το maitake, το enoki και το shiitake.
Vegan ψάρι
Φέτος μπορεί να ήταν η χρονιά του vegan κοτόπουλου, αλλά το 2023 η αγορά vegan ψαριών και θαλασσινών θα ακμάσει. Η γκάμα των επιλογών στην αγορά έχει ήδη αρχίσει να μεγαλώνει, αλλά με νέες αναδυόμενες μάρκες όπως η Αυστριακή Revo Foods (η οποία δημιούργησε ένα φιλέτο ολικής κοπής vegan σολομού με τεχνολογία εκτύπωσης 3D) και την Aqua Cultured Foods (που κάνει θαλασσινά με μύκητες από μυκοπρωτεΐνη), η βιομηχανία πρόκειται να γίνει ακόμη πιο δημοφιλής.

pixabay
Φύκια
Η ζήτηση σε φύκια αναμένεται να αναπτυχθεί το 2023. Το συστατικό είναι ευέλικτο. μπορεί να καταναλωθεί αποξηραμένο, φρέσκο ή να προστεθεί σε συνταγές ή προϊόντα για vegan ψάρια για να αναβαθμίσει τη γεύση τους. Είναι επίσης θρεπτικό, καθώς περιέχει μια σειρά από αντιοξειδωτικά, καθώς και ιώδιο, και είναι βιώσιμο. Τα φύκια απαιτούν πολύ λίγους πόρους για να αναπτυχθούν και η καλλιέργεια τους δεσμεύει άνθρακα. Το Fortune Business Insights ονομάζει την περιβαλλοντική συνείδηση και τον ταχέως αναπτυσσόμενο βιγκανισμό ως δύο βασικούς κινητήριους παράγοντες πίσω από την αγορά των φυκιών.
Ακολουθήστε το foodlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις